כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 22 בנובמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון התאפיין בהתחזקות של ה- USD מול ה- EUR (בעיקר ביום שישי), ובדשדוש מול שאר המטבעות. ה- GBP התחיל את השבוע חזק וסיים אותו בחולשה; ה- EUR הפגין חולשה וה- JPY דשדש.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה של השבוע שעבר, ה- EUR/USD שהוצע למעקב סיפק דווקא הזדמנות לשורט שפעל היטב; ה- EUR/CHF סיפק מהלך של כ- 20 פיפס וחזר לאזור התמיכה. זהו סוג המהלכים שסוחרים לטווחי זמן קצרים יכולים לצפות להם מהצמד הזה במצב הנוכחי;  וה- GBP/CHF סיפק הזדמנות איכותית שפעלה היטב במסגרת זמן של 4 שעות.

ולשבוע הקרוב...

ההיחלשות המשמעותית של ה- EUR (וה- CHF) ביום שישי הוציאה את מרבית הצמדים הרלוונטיים מהאיזון, כך שניתן לצפות בהמשך השבוע להזדמנויות לשני הכיוונים (אם כי כרגע אין אף איתות קונקרטי).

AUD/CHF
הצמד מדשדש מזה כחודשיים ויותר, וכעת הוא מתקרב לאזור ההתנגדות (המחוזק ברצועות בולינג'ר אופקיות). נר היפוך באזור ההתנגדות (הצבוע באדום) יהווה איתות לשורט. כמובן שחזרה לאזור התמיכה (הצבוע בירוק) והופעת נר היפוך עליו תהווה איתות רכש.

תבנית דומה (אך הפוכה) מתקיימת, כמובן, גם על ה- EUR/AUD.




NZD/USD
הצמד כמעט והשלים תבנית היפוך. השלמת התבנית תחזיר אותו למגמת הירידה המאפיינת אותו מאז תחילת חודש יולי השנה.







AUD/NZD
מאז חודש יולי השנה הצמד נע תוך בטווח, ובארבעת ימי המסחר האחרונים הוא מתבסס על אזור התמיכה. פריצת הגבוה של ארבעת הימים האחרונים, או כל נר היפוך על אזור התמיכה יהוו איתות לרכוש את הצמד.






EUR/CAD
הצמד נמצא במגמת ירידה ברורה מאז חודש מרץ השנה, וביום שישי הוא שבר בעצמה אזור תמיכה בן חודשיים וחצי. יש להמתין לבדיקה שאזור התמיכה הפך להתנגדות כדי לחפש הזדמנות כניסה לשורט.






GBP/NZD
לאחר שבוע וחצי של ירידות, במהלך כל השבוע שעבר הצמד החל במהלך תיקון. פריצת הגבוה של יום רביעי (הקו הירוק) תצביע על השלמת תבנית ההיפוך ותאותת על רכישת הצמד.






NASDAQ
במהלך השבוע שעבר, מדדי המניות האמריקאים דשדשו את דרכם כלפי מעלה, כשאת יום שישי הם החלו בעצמה ובשבירת שיאים וסיימו תוך הפגנת חולשה. מדד ה- NASDAQ ממחיש בצורה הברורה ביותר כיצד הסתיים השבוע שעבר.
האם שבירת הנמוך של יום שישי תתחיל תיקון קצר-טווח או מהלך ארוך יותר? - רק ימים יגידו, אך מבחינתי שורט במצב כזה יהיה מתבקש.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה