כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שלושת ימי המסחר האחרונים של השבוע שעבר מצאו את הפאונד הבריטי נחלש בעצמה את מול כל ה- EUR ואחיו השוויצרי; הדולר האמריקאי סבל מחולשה יחסית, וה- JPY סבל מחולשה רבה במהלך השבוע שעבר; ואילו ה- EUR לא בלט באופן מובהק לאף כיוון.

מבין הרעיונות שהוצגו בשבוע שעבר הזהב והכסף נכנסו לפעולה ונמצאים בתוך הכסף. מעבר לתבנית המבוססת על נרות שבועיים שהוצגה בסקירה של השבוע שעבר, שני הנרות השלימו תבנית היפוך בנרות יומיים, דבר שאפשר כניסה מדויקת עוד יותר.

ולשבוע הקרוב...



EUR/USD
הצמד השלים ביום שישי האחרון תבנית היפוך, ונראה שבימים הקרובים דרכו תהיה מעלה. מעניין לעקוב אחריו לצורך איתור תבנית איכותית לכניסה במסגרת זמן קטנה יותר.






AUD/USD
כבר שבעה שבועות שהצמד מדשדש באזור תמיכה. פריצת אזור 0.89 עשויה להתחיל מהלך של 400 פיפס ויותר. למרבה הצער כרגע לא קיים איתות כניסה קונקרטי ולכן רצוי לעקוב אחרי הצמד...






EUR/CHF
לאחר ששבוע שישי ברציפות של התחזקות ה- CHF מול ה- EUR, הצמד נושק לשער 1.2 שנחשב למחיר שמתחתיו הבנק המרכזי השיווצרי לא יאפשר למחיר לרדת. למרות שלא קיים איתות קונקרטי, רכישת הצמד כעת תהווה הזדמנות בעלת סיכון נמוך יחסית.





GBP/JPY
מאז אמצע אוקטובר הצמד חווה עלייה משמעותית, ובמהלך השבוע וחצי האחרונים הוא מייצר תבנית היפוך. שבירת הנמוך מיום שני האחרון תהווה איתות להשלמת תבנית ההיפוך וכניסה לשורט.






GBP/CHF
לאחר שלושה ימי ירידות משמעותיים, הצמד מתקרב לאזור תמיכה. מעניין לעקוב אחריו לצורך איתור נר או תבנית היפוך.







מדדי המניות האמריקאים
מדדי המניות האמריקאים המשיכו לייצר שיאים חדשים, כשהפליא לעשות הנאסד"ק שסיים ירוק בכל אחד מימי השבוע שעבר! יחד עם זאת, לא ניתן שלא להבחין בהיחלשות עצמת העליות, דבר המתבטא בכך שהנרות השבועיים הולכים וקטנים, שנפחי המסחר בעליות קטנים יחסית לשבועות של הירידות, ובחלק המדדים אף בסטייה בין המחיר ל- RSI.

האם ה- GAP מה- 31 לאוקטובר הוא exhaustion gap? - רק ימים יגידו, אך מבחינתי זו כרגע ההבחנה.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה