כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 21 בפברואר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע במסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון התאפיין בחוסר החלטיות של ה- USD ה- EUR וה- GBP; ה- JPY וה- CHF הפגינו חולשה מול רוב המטבעות; ואילו ה- AUD וה- NZD הפגינו עצמה יחסית. הסחורות היקרות נחלשו, כשהגדיל לעשות הזהב שסגר שבוע רביעי ברציפות של ירידות, ואילו הנפט מדשדש כבר שבוע שלישי ברציפות.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- EUR/AUD נכנס לפעולה ביום שישי ונמצא כעת בטריטוריה אדומה, וה- EUR/NZD נכנס לפעולה ביום שני ונמצא כעת בטריטוריה ירוקה.

ולשבוע הקרוב...

EUR/USD
מאז אמצע חודש ינואר הצמד מייצר משולש מתכנס (ניתן למתוח את קווי התמיכה וההתנגדות במספר אופנים, אך המשמעות של כולם היא משולש מתכנס), כאשר מאז תחילת פברואר התנועה היא אופקית לחלוטין.
יש להמתין לפריצת המשולש ולבדיקה שהקו שנפרץ אכן שינה את עורות בתרם מנסים להצטרף למהלך.





EUR/JPY
לאחר שמאמצע חודש דצמבר ועד לאמצע ינואר האירו נחתך מול היין, בארבעת השבועות האחרונים הוא מתחזק. פריצת הגבוה של הפין-בר מיום שישי האחרון תהווה איתות רכש.

איתות דומה מתרחש גם על הצמד CAD/JPY.





EUR/NZD
נר מסוג דוג'י בעל זנב ארוך על רצועת הבולינג'ר התחתונה... פריצת הגבוה תהווה איתות רכש.








GBP/AUD
לאחר ארבעה שבועות רצופים של עליות, הצמד השלים ביום שישי תבנית היפוך, וסגר את השבוע במחיר גבוה יותר ממחיר הטריגר, כך שניתן להצטרף מייד לעסקה במחיר משופר, או להמתין שהמחיר ירד שנית מתחת למחיר הטריגר כדי להצטרף למהלך.






GBP/CAD
הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה, ונראה שכעת הוא בשל לפריצת אזור ההתנגדות. פריצת הגבוה של יום שישי עשויה להיות תחילתו של מהלך עליות משמעותי נוסף.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
הבורסות נהנו משבוע של עליות, כשה- NASDAQ סיים בעליות כל אחד מימי השבוע החולף (סה"כ כבר 8 ימי עליות רצופים). גם מחזורי המסחר שהיו חלשים יחסית בתחילת השבוע גדלו בחציו השני - דבר המצביע על סיכוי טוב להמשך העליות, לפחות בתחילת השבוע הקרוב.







שבוע מסחר מוצלח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה