כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 28 בפברואר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שעבר התאפיין בהיחלשות משמעותית של ה- EUR ובהתחזקות (מעט פחות נחושה) של ה- USD. גם ה- AUD וה- NZD הפגינו בשבוע שעבר עצמה יחסית.

המתכות היקרות התחזקו השבוע, אם כי לא תמיד באופן נחרץ, והזהב והכסף אף נראים כבשלים לחזור לרדת. ואילו הנפט והגז חוו שבוע אדום.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה האחרונה, כבר ביום שני שבר ה- EUR/USD את קו התמיכה שצויר אך רק ביום חמישי ביצע מהלך משמעותי כלפי מטה; הרעיון על EUR/NZD נכנס לפעולה ביום שלישי ויצא בסטופ ביום חמישי עם קריסת ה- EUR; ה- GBP/CAD פרץ את קו ההתנגדות במהלך יום שני, תיקן חזרה מתחתיו מבלי לספק איתות רכש. בכל מקרה הצמד עדיין נראה מעניין לרכישה.

ולשבוע הקרוב...

GBP/CAD
הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה מאז תחילת השנה, ולאחר תיקון בן מספר ימים שנבלם על הממוצע נע פשוט 20, הוא נראה בשל להמשך העליות. פריצת הגבוה של יום שישי תספק את האיתות לרכוש את הצמד.







SILVER
מגמת ירידה ברורה בת כחודש, תיקון שנבלם ביום חמישי בפין-בר יפהפה על הממוצע נע פשוט 20. הטריגר הופעל ביום שישי וכרגע נמצא בהפסד - הזדמנות להצטרף למהלך במחיר משופר או להמתין לשבירה מחודשת של הנמוך של יום חמישי כדי להצטרף למהלך.






מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות העיקריים נעו לאורך כל השבוע לרוחב. האם מדובר באגירת כוח או בסיום מהלך העליות? גם אם הבורסה תרצה לרדת, סביר להניח שלפני כן היא תספק עוד מהלך עליות (כדי למשוך פנימה את ציבור הקונים).
אנחנו כרגיל ממתינים לאיתות טכני התואם את אחת מאסטרטגיות המסחר שלנו, איתות שכרגע לא קיים.






שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה