כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 7 בפברואר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב


שבוע המסחר האחרון התאפיין בתנודתיות גבוהה יחסית, כאשר מעבר להתחזקות ה- GBP שאר המטבעות נעו באופן אופקי פחות או יותר. ה- USD אינדקס סוגר כבר שבוע שני של דשדוש באזור השיא, דבר העשוי להצביע על איסוף כוח לקראת המשך העליות, או דווקא על ירידות. כרגיל לשיטתנו, יש להמתין לאיתותים טכניים קונקרטיים כדי לחנוך עסקאות.

מבין הסחורות, לאחר שלושה שבועות רצופים של עליות, הזהב סגר שבוע שני ברציפות של ירידות; ואילו הנפט, לאחר יותר מחצי שנה רצופה של ירידות, סגר שבוע שני ברציפות של עליות. באופן עקרוני, השקעה בנפט נראית כעת כהשקעה בעלת סיכון מוגבל ופוטנציאל רווח מאוד גבוה.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/USD נכנס לפעולה ביום רביעי, סיפק מהלך של יותר מ- 100 פיפס, וסיים את השבוע בבדיקת קו ההתנגדות שנפרץ; ה- EUR/USD נכנס לפעולה ביום שלישי וסיפק גם הוא מהלך של יותר מ- 100 פיפס, אך מבלי להגיע ליעד הרווח. כרגע הוא נמצא בטריטוריה אדומה; ה- EUR/JPY פרץ את אזור הדשדוש שסומן כלפי מעלה אך עדיין לא השלים את המהלך; השורט על ה- EUR/NZD נכנס לפעולה ביום שני וכשל; ה- CAD/CHF נכנס לפעולה גם הוא ביום שני, ועדיין לא השלים את המהלך; וה- PLATINUM נכנס לפעולה ביום רביעי, סיפק מהלך של כ- 50% מהדרך ליעד הרווח ואז תיקן.

ולשבוע הקרוב

USD/JPY
לאחר חצי שנה של התחזקות רציפה של ה- USD, בחודשיים האחרונים הצמד מדשדש דרכו באטיות במהלך של תיקון, כלוא בתוך תעלה יורדת. ביום שישי הצמד נתקל בפעם השלישית בקו ההתנגדות היורד, ויהיה מעניין להמתין לנר היפוך שיסמן על כניסה לשורט, או לפריצת הקו והתבססות מעליו לצורך רכישת הצמד.






AUD/USD
הצמד השלים ביום שישי תבנית היפוך מגמה מבוססת רצועות בולינג'ר, אך המחיר חזר לרדת ונמצא כעת בטריטוריה אדומה. ניתן חנוך פוזיציית לונג באופן מיידי, מתוך אמונה באסטרטגיה - וכך ליהנות ממחיר כניסה משופר, או להמתין לתבנית / נר במסגרת זמן קטנה יותר שיאותתו על סיום מהלך התיקון וכניסה ל-לונג.






CAD/JPY
גם הצמד הזה השלים ביום שישי תבנית היפוך וכרגע נמצא מתחת למחיר הכניסה...








NZD/JPY
כנ"ל...









EUR/NZD
שבירת הנמוך של יום חמישי תשלים תבנית היפוך ותאותת על כניסה לשורט.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות הפגינו השבוע עצמה יחסית עם שלושה ימי עליות ורק שני ימי ירידות, אך לא הצליחו לתקוף את קו ההתנגדות שהוזכר בסקירות הקודמות. למרות שטווחי התנועה בימי הירידות היו קטנים יותר מאשר בימי העליות, יש לשים לב שדווקא נפחי המסחר - בעיקר בחצי השני של השבוע - היו גבוהים יותר בימי הירידות.

בשורה התחתונה, השוק עדיין נמצא באזור הדשדוש ויש להמתין להתפתחויות.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה