כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 31 בינואר 2015

סקירת השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

בשבוע שעבר ה- EUR היה המטבע החזק ביותר, וגם ה- USD וה- GBP הפגינו עצמה מול רוב המטבעות. לאחר מהלך ההתחזקות הדרמטי לפני שבועיים, סגר ה- CHF שבוע שני של היחלשות מול רוב המטבעות, מהלך טבעי בדרך למציאת נקודת שיווי המשקל החדשה שלו.

הבנק הרוסי ממשיך במאמציו לסייע לכלכלת רוסיה, וביום שישי הוריד את הריבית ב- 2% (מ- 17% ל- 15%). פעולה זו לא השפיע על צמדי המט"ח המרכזיים בהם הרובל (RUB) אינו שותף.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, רק ה- USD/CHF וה- GBP/CHF נכנסו לפעולה, ושניהם ספקו את הסחורה.

ולשבוע הקרוב...

GBP/USD
לאחר מהלך ירידות של יותר מחצי שנה, הצמד מדשדש (עדיין במגמת ירידה) מאז תחילת השנה. נר הפין-בר שנוצר ביום שישי מהווה איתות רכש בפני עצמו, ופריצת הגבוה של ה- 27/1/2015 תהווה איתות שורי נוסף.






EUR/USD
הצמד החל את מהלך הירידות שלו במרץ שנה שעברה, וכעת הוא עומד בפני השלמת תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. פריצת הגבוה של ה- 27/1/2015 תשלים את התבנית ותספק איתות רכש.







EUR/AUD
הצמד שהחל מהלך ירידות באמצע דצמבר, השלים ביום שישי שבועיים של תיקון. הפין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה מספק איתות קונקרטי לכך שהתיקון כנראה הסתיים, ושבירת הנמוך שלו תספק את הגושפנקה למכירת הצמד.







EUR/JPY
במשך כל השבוע האחרון נאבקו הקונים והמוכרים ללא הכרעה. פריצת הגבוה של הטווח תשלים תבנית היפוך ותאותת לרכוש את הצמד, בעוד שבירת הנמוך של הטווח תצביע, קרוב לוודאי, על המשך הירידות.







AUD/NZD
מאז תחילת השנה הצמד נמצא בתוך תעלה העולה בתלילות. כניסה אטרקטיבית מבחינתי תיווצר אם הצמד יתקן לקו התמיכה (הירוק) וייצור עליו נר מסוג פין בר. על הגרף מסומנים גם אזורי ההתנגדות הקרובים...







CHF/JPY
האם התיקון בפרנק השווייצרי הסתיים? לפחות בצמד הזה נראה שהריבאונד מההודעה של יום חמישי לפני שבועיים הסתיים וכעת הוא מוכן לנסות ולעלות שוב...
פריצת הגבוה של יום שישי תספק את האיתות.






EUR/NZD
שבוע של התחזקות ה- EUR הסתיים בפין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה (+אזור התנגדות אופקי). שבירת הנמוך של יום שישי תאותת על כניסה לשורט.
העצמה שהפגין ה- EUR בשבועיים האחרונים מפחיתה מאיכות התבנית, ולכן יש להיות עם יד על הדופק אם הטריגר יופעל.





CAD/CHF
תבנית שהיא ספיח של הטלטלה מלפני שבועיים... פריצת הגבוה מה- 20 לינואר תאותת על סיום הדשדוש ותחילתו של מהלך עליות.

תבנית דומה יש גם בצמד NZD/CHF.





PLATINUM
הסחורה השלימה מהלך מרצועת הבולינג'ר העליונה לתחתונה, וסיימה אותו עם פין-בר. פריצת הגבוה של יום שישי תסמל תחילתו של מהלך לעבר הרצועה העליונה.







מדדי המניות האמריקאים
בשבוע שעבר מדדי המניות כלל לא ניסו לתקוף את קו ההתנגדות שהוזכר בסקירה האחרונה, ונעו באמצע הטווח שבין אזור התמיכה לאזור ההתנגדות. עלינו להמתין שהשוק יספק איתות טכני לגבי כוונותיו.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה