כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 10 בינואר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

לאחר 3 שבועות של מסחר דליל השווקים חוזרים לפעילות רגילה. שנת 2015 החלה בהיחלשות של ה- GBP וה- EUR ובהתחזקות של ה- JPY וה- NZD, אם כי המגמות ארוכות הטווח של המטבעות נותרו ללא שינוי. לגבי הסחורות, עדיין לא ניתן לזהות בלימה בירידת מחירי הנפט והגז, אך נראה שמחירי המתכות היקרות כן הגיעו לתחתית יחסית וינסו לטפס.

ולשבוע הקרוב...

GBP/CHF
הצמד, הנע מאז ספטמבר 2014 בתוך טווח,  נמצא לקראת השלמת תבנית היפוך על אזור ההתנגדות. לא בהכרח תחילתו של מהלך ארוך-טווח, אך את יעד הרווח הראשוני של 1:1 הוא אמור לספק.

מכיוון שביום שישי נוצר פין-בר לאחר שני ימי עליות, האגרסיביים שבינינו יכולים להיכנס לשורט כבר בשבירת הנמוך של יום שישי.



AUD/JPY
לאחר מהלך עליות שהחל באוקטובר 2014, הצמד ביצע תיקון שנבלם בתחתית כפולה המלווה ב- RSI פחות מתוח ברגל השנייה. פריצת הקו הירוק תהווה איתות להשלמת מהלך הבלימה וחזרה לעליות.






NZD/USD
מאז תחילת אוקטובר 2014 הצמד כלוא בתוך תעלה יורדת, וכעת הוא בדרכו לעבר קו ההתנגדות. מעניין לחפש נר היפוך (לשורט) על קו ההתנגדות, או, במקרה של פריצתו, תיקון לצורך הצטרפות למהלך עליות.






מדדי המניות האמריקאים
מדדי המניות פתחו השנה בארבעה ימי ירידות ולאחריהם שני ימי עליות חדות שמחקו את רוב הירידות. יום שישי היה אדום. למרות שה- RSI מצביע על כך שעוצמת העליות הולכת ופוחתת, דבר המצביע על סבירות גבוהה יותר למהלך ירידות, יש להמתין לאיתות קונקרטי - לכל אחד מהכיוונים.





שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה