כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 21 במרץ 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שלושת ימי המסחר האחרונים של השבוע שעבר התאפיינו בתנודתיות מאוד גבוהה של ה- USD, שבסך הכול נחלש מול כל המטבעות המרכזיים (מול השקל ה- USD דווקא המשיך להפגין עצמה). ה- EUR הפגין עצמה בשבוע שעבר, אך הוא סיים את השבוע באיתות שכוונתו לחזור ולהיחלש. שאר המטבעות המרכזיים לא הפגינו מגמה ברורה במהלך השבוע האחרון.

בשווקי הסחורות, התנודתיות הגבוהה של ה- USD הביאה להתחזקות בולטת של הזהב, ופחותה של הכסף. הנפט סיים שבוע אדום נוסף באיתות שיתכן שהירידה נבלמה - לפחות באופן זמני.

מבין הרעיונות שהוצגו בשבוע שעבר, ה- NZD/JPY וה- NZD/USD נכנסו לפעולה ביום רביעי ונמצאים בדרכם ליעד הרווח; בעוד ה- AUD/CAD נכנס לפעולה ביום שני וכשל.

ולשבוע הקרוב...

לקראת השבוע הקרוב לא זיהיתי ולו רעיון מסחר יחיד בנרות יומיים. לפיכך סרקתי את השוק במסגרת זמן שבועית, וזיהיתי 2 רעיונות מסחר איכותיים:

AUD/JPY
לאחר מהלך ירידות משמעותי, הצמד נמצא לפני השלמת תבנית היפוך.








CAD/JPY
בדומה לצמד הקודם, גם כאן הצמד נמצא בפני השלמת תבנית היפוך.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות בבורסה האמריקאית חזרו השבוע לעלות, ובכדי שיוכלו להמשיך מעלה עליהם להתמודד בהצלחה עם השיאים האחרונים. העובדה שנפחי המסחר בימי העליות היו גבוהים יותר מאשר בימי הירידות מאותתת על עצמת השוק, כך שקיים סיכוי גבוה שפריצה כזו אכן תתרחש. מה יקרה אחריה? - ימים יגידו.





שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה