כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 7 במרץ 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שעבר התאפיין בהתחזקות משמעותית של ה- USD מול כל המטבעות המרכזיים, ואתו אחיו הקנדי, ובהיחלשות משמעותית של ה- EUR ואתו אחיו השווייצרי. מול חלק מהמטבעות המרכזיים ה- USD וה- EUR הגיעו לאזורי מפתח היסטוריים ויהיה מעניין לצפות האם המהלכים שלהם יבלמו או לא.

מתוך שני רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- SILVER נכנס לפעולה וסיפק מהלך כמעט כפול מגודל הסיכון.

ולשבוע הקרוב...

USD/CAD
מאז תחילת פברואר הצמד כלוא בתוך תעלה הולכת ומתכנסת, באזור השיא של מהלך עליות שהחל אי-שם בשנת 2011. האם התבנית תתברר כ- "דגל שורי" (כלומר כהפוגה זמנית במהלך העליות) או כאות לסיום המהלך - ימים יגידו. מבחינתנו כדאי לעקוב לצורך זיהוי איתות כניסה קונקרטי לאחד מהכיוונים.





AUD/JPY
כבר 8 ימים שהצמד מדשדש על רצועת הבולינג'ר העליונה, כאשר ביום שישי האחרון הוא ייצר נר שעטף את השניים שלפניו. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.






מדדי המניות האמריקאים
בורסות המניות האמריקאיות עברו שבוע אדום שמצטרף לשבוע שעבר שהיה גם הוא אדום, ובשניהם מחזורי המסחר היו גבוהים יותר מבשבוע שלפני כן שהיה ירוק. מעבר למחזורי המסחר, קיימת גם סטייה בין ה- RSI לגרף המחיר.
המסקנה מכל הנ"ל היא שקיים סיכוי גבוה למהלך של ירידות - ולו קצר מועד. באופן עקרוני, כל עוד הממוצעים הנעים מסודרים באופן "נכון" (כל אחד והממוצעים החביבים עליו) אנו עדיין במגמת עלייה ברורה.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה