כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 14 במרץ 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון בשווקי המט"ח התאפיין בהמשך התחזקות ה- USD מול כל המטבעות, אם כי מול חלקם (JPY, AUD, NZD) ניתן להבחין בסימני בלימה. ה- EUR המשיך להפגין חולשה בולטת זה השבוע השלישי ברציפות, וגם על ה- GBP עבר שבוע של היחלשות מול רוב המטבעות.

בגזרת הסחורות, בשבוע האחרון נחלשו הזהב, הכסף והנפט.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה האחרונה, ה- USD/CAD פרץ את קו ההתנגדות היורד שצוין, ולאחר מכן בדק את תקפותו כקו תמיכה, ואף יצר איתותי כניסה במספר TF. האיכותי ביותר לטעמי נוצר ביום חמישי (12/3/2015) ב- FT של 4H. האיתות הניב מהלך גדול מהסיכון; הרעיון על ה- AUD/JPY נכנס לפעולה ביום שלישי והגיע ליעד הרווח אחרי יומיים.

ולשבוע הקרוב,

NZD/JPY
תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. פריצת הגבוה של יום חמישי תספק איתות לרכוש את הצמד. תבנית דומה מתקיימת גם על ה- NZD/USD, ועל ה- AUD/CAD.







מדדי המניות האמריקאים
מדדי המניות האמריקאים סגרו שבוע אדום שלישי ברציפות, תוך עלייה במחזורי המסחר (אות לעצמת המהלך השלילי). שבירת הנמוך של יום חמישי במדד ה- SPX יספק איתות טכני לחידוש מהלך הירידות מהתקופה האחרונה.


מעניין (וחשוב) לשים לב להבדלים בין התנהגות מדדי המניות האמריקאים, לבין מדדי מניות של מדינות אחרות, שחלקם ממשיכים להפגין עצמה ראויה לציון (למשל מדד הניקיי היפני או הדקס הגרמני).

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה