כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 4 ביוני 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

פרסום נתוני התעסוקה בארה"ב ביום שישי (שעה 15:30 לפי שעוננו) החליש את ה- USD בצורה משמעותית מול כל המטבעות. הנתון הטיס מעלה גם את הזהב, הכסף ומתכות יקרות נוספות, וחילץ אותן מאזור הדשדוש בו היו נתונים לאחרונה. בסיכום שבועי, ה- USD נחלש מול רוב המטבעות המרכזיים, רק ה- GBP היה חלש ממנו. ה- JPY וה- NZD היו שני המטבעות החזקים במערכת במהלך השבוע האחרון.

מדדי המניות בבורסה האמריקאית (ובעקבותיהם גם המדדים של הבורסות האחרות)  הגיבו בצלילה לפרסום נתוני התעסוקה, אך רובם החזירו את רוב הירידות בהמשך היום. האג"ח, באופן טבעי, התחזקו.

מתוך הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- AUD/JPY וה- CHF/JPY נכנסו לפעולה מוקדם מדיי - בלילה שבין ראשון לשני, הראשון הגיע ליעד הרווח והשני הפסיד. ה- GBP/CAD נכנס לפעולה ביום שלישי, וחצה את יעד הרווח במהלך יום שישי.

ולשבוע הקרוב,

EUR/CAD
משולש מתכנס.
תסריט מס. 1 - הופעת נר היפוך על קו ההתנגדות יאותת על כניסה לשורט בשבירת הנמוך. יש לשים לב שהמרחק עד לאזור התמיכה יהיה גדול יותר מהסיכון.
תסריט מס. 2 - פריצת קו ההתנגדות (הקו האדום),  ביצוע תיקון ואז הופעת נר היפוך שירמוז על כך שקו ההתנגדות הפך לקו תמיכה.
תסריט מס. 3 - פריצת קו ההתנגדות (הקו האדום) והמשך עליות בלי ביצוע תיקון. אין טריגר לכניסה לעסקה.



CAD/CHF
ירידה מתחת לנמוך של יום חמישי האחרון (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר (כניסה לשורט). מבחינת ניהול הסיכונים יש לשים לב שהצמד הזה והקודם נמצאים במתאם.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כפי שצפיתי בסקירה הקודמת, מדדי המניות הצליחו לטפס מעט ביחס לשבוע שעבר, אך תיאור מדויק יותר של שבוע המסחר יהיה דשדוש (פרט למדדי המניות הקטנות שעלו).

התבוננות בשוק במסגרת זמן שבועית מספרת את הסיפור. קרבה לשיא (ולהתנגדות), כאשר בנוסף לכך, במהלך שלושת השבועות האחרונים - שבהם השוק עלה - נפחי המסחר הלכו וירדו...

איתות קונקרטי - אין.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה