כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 11 ביוני 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע התפרסם בעיתונות הכלכלית שג'ורג' סורוס, המשקיע האגדי, צופה ירידות בבורסות המניות ועליות בזהב (ובחברות המייצרות זהב) הנחשב כמקלט בזמנים בהם בורסות המניות רועדות, ולאחרונה מנתב את תיק ההשקעות של קרן הגידור שלו בהתאם. מעניין, אבל כרגיל אני מתייחס לשוק רק בהתאם לאסטרטגיות הטכניות שלי.




שבוע המסחר האחרון הסתיים בשני ימים של התחזקות משמעותית של ה- USD כנגד ה- EUR, ה- GBP וה- AUD, אך בסך הכול המטבע החזק ביותר השבוע היה ה- NZD, כאשר גם ה- CAD הפגין עצמה יחסית. ה- EUR וה- GBP היו שני המטבעות החלשים ביותר.

מדד ה- SPX על מניות בורסת ניו-יורק פרץ השבוע את אזור הדשדוש , אך סיים בתוכו אדום, וכמוהו גם שאר מדדי המניות. הזהב והכסף סיימו שבוע שני ברציפות של עליות, בעוד הנפט שהחל את השבוע בשלושה ימי עליות סיים אותו בשני ימי ירידות ובתצורת פין-בר במסגרת זמן שבועית.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- CAD/CHF נכנס לפעולה ביום שני לקראת הצהרים, אך הוא לא ביצע את המהלך המצופה ויצא בסטופ ביום רביעי.

ולשבוע הקרוב,

USD/JPY
פריצת הגבוה של יום שלישי האחרון תשלים תבנית היפוך מבוסס רצועות בולינג'ר ותאותת כל רכישת הצמד.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כאמור, מדדי המניות הצליחו לפרוץ השבוע את אזור הדשדוש בו שהו בחודשים האחרונים, אך יום שישי התאפיין בירידות מסיביות שסיימו את השבוע חזרה בתוך אזור הדשדוש. בפרספקטיבה שבועית ניתן לראות ש... לא ניתן לראות דבר, ויש להמשיך ולהמתין להתפתחויות.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה