כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 2 ביולי 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

האם המערכת הפיננסית סבורה שהתנתקות בריטניה מהאיחוד האירופי תשפיע לחיוב על גוש האירו? לפחות לעת-עתה כך נראים הדברים, מאחר וה- EUR (ביחד עם ה- CAD, AUD וה- NZD) היה אחד מהמטבעות החזקים בשבוע שחלף. ה- GBP המשיך להיות החלש ביותר.

הזהב נהנה משבוע נוסף של עליות (חמישי ברצף), אך העליות בכסף ובמתכות יקרות נוספות היו מרשימות הרבה יותר. הנפט סיים שבוע חיובי בתוך אזור הדשדוש בו הוא נמצא כבר כמעט חודשיים.

מדדי המניות בבורסה האמריקאית הפגינו עצמה רבה השבוע והחזירו כמעט את כל הירידות של השבוע שעבר. בניגוד לשוק המטבעות, נראה שהבריטים מאוד אופטימיים לגבי כלכלתם לאחר ההתנתקות מהאיחוד האירופי והבורסה שלהם נהנתה מעליות חדות.

מבין שני הרעיונות שהצגתי בסקירה הקודמת, אף אחד לא נכנס לפעולה במהלך השבוע.
אגב, במהלך הוובינר השבועי שנערך בכל יום חמישי בשעה 20:00 אני עובר על רעיונות המסחר שכן נכנסו לפעולה. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, וכמוכן שכולכם מוזמנים!

ולשבוע הקרוב,

באופן טבעי, החדשות מאירופה והטלטלה שחוו השווקים הטיסו את מחירי הצמדים למצבי קיצון, כך שרוב התבניות שנוצרות כעת הן תבניות היפוך.

GBP/USD
לאחר החבטה שספג ה- GBP, האם הוא צפוי לתקן (ולו במעט)? פריצת הגבוה של יום רביעי האחרון תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר.

תבנית זהה מתקיימת גם ב- GBP/CHF, וב- GBP/JPY.






EUR/CHF
תבנית דומה לקודמת...








EUR/AUD
ועוד אחת...









EUR/JPY
ועוד אחת...

תבנית זהה מתקיימת גם ב- CAD/JPY, ב- AUD/JPY וב- CHF/JPY






CAD/CHF
קצת גיוון...









NZD/CHF
פין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה. שבירת הנמוך של יום שישי תשלים איתות לשורט. בגלל מגמת העלייה החזקה והעובדה שכבר יותר מחודש כל התיקונים נבלמו בממוצע נע 20 העולה, לא הייתי מצפה מהטריגר הזה לגדולות ונצורות.







NZD/CAD
עוד תבנית היפוך מבוססת רצועות בוליג'ר...









מדדי המניות בבורסה האמריקאית
בסקירה הקודמת ציינתי שאין ליחס יותר מדיי חשיבות לירידות החדות שאירעו בסוף השבוע שעבר, מכיוון שהן קשורות באופן ישיר למה שקרה בבריטניה, ושבוע המסחר הנוכחי הוכיח שצדקתי.

לאחר שביום שני בורסות המניות המשיכו לרדת, השבוע נמשך בארבעה ימי עליות רצופים בהם הוחזרו כמעט כל הירידות של השבוע הקודם.

לאן מכאן? הדעה העקרונית הדובית שלי לא השתנתה, וכמוה ההבנה שכל עוד השוק לא יצא מאזור הדשדוש (אליו חזר בסוף השבוע האחרון) מסוכן מדי להיכנס לפוזיציות במסגרות זמן גדולות.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה