כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 30 ביולי 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

"מורגן סטנלי מפרסם אזהרה הדולר עשוי לרדת ב- 5%." (כלכליסט, 30/7/2016) מצד שני, מערכת הבנקאות האיטלקית נמצאת על סף פשיטת רגל שעלולה לטלטל בנקים במדינות נוספות (למשל, דויטשה בנק) ואת גוש האירו כולו הפגיע ממילא אחרי נטישת בריטניה. ואם גם ה- USD וגם ה- EUR סובלים מבעיות, מי יתחזק?

הפעולות שלי מבוססות, כידוע, אך ורק על איתותים טכניים שמספקות האסטרטגיות שלי, וכרגע אין כאלה...



ה- USD היה המטבע שהפגין את החולשה הרבה ביותר בשבוע שחלף, בעוד ה- JPY היה החזק ביותר. הנפט נחלש שבוע שני ברציפות, בעוד הזהב והכסף דווקא התחזקו השבוע לאחר שבועיים של ירידות. מדדי המניות הפגינו שונות מסוימת. בעוד ה- SPX דשדש, מדד ה- NASDAQ וה- RUSSELL התחזקו.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- EUR/AUD וה- AUD/CHF נכנסו לפעולה מוקדם מדדי לטעמי ביום שני, ולמרות זאת הגיעו ליעד הרווח הראשוני שלהם. ה- AUD/NZD נכנס לפעולה ביום רביעי ועבר כבר את מחצית הדרך ליעד הרווח הראשון שלו.

ולשבוע הקרוב,

כזכור, אנו נמצאים בסיומו של חודש יולי ותחילת אוגוסט, ולא רק הילדים שלכם ואתם נמצאים בחופשה...
כמובן שיתכנו מהלכים, בעיקר במסגרות זמן תוך-יומיות, אך זהירות יתר מתחייבת.


AUD/CHF
פין בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה. פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכוש את הצמד.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כאמור, בעוד מדד ה- SPX של בורסת ניו-יורק דשדש לארוך כל השבוע (משלים 11 ימי דשדוש מוחלט רצופים), מדדי בורסת NASDAQ והמניות הקטנות דווקא עלו השבוע.
למרבה ההפתעה (שלי לפחות) גם נפחי המסחר היו ברמה סבירה ולא הצביעו על חולשה.

אני, כמובן, ממתין לאיתותים טכניים המבוססים על האסטרטגיות "שלי", אך זו הזדמנות טובה להיזכר באמרתו של ג'ס ליברמור, "שוק המניות לעולם אינו ברור מאליו. הוא תוכנן כדי לרמות את רוב האנשים רוב הזמן." יש לי הרגשה שהעליות האחרונות הן חלק מ- "רמאות" שכזו...


שבוע מסחר מוצלח לכולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה