כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 4 בפברואר 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מהו לדעתו של וורן באפט הדבר הטוב ביותר שאנשים צעירים יכולים לעשות כדי להצליח? מאמר חדש בבלוג "העסקי" שלי בעל רלוונטיות גבוהה לכל מי שרוצה להצליח, גם בשוק ההון. למאמר המלא הקישו כאן.



המטבע החזק ביותר בשבוע שעבר היה ה- JPY, כאשר גם ה- CHF הפגין עצמה יחסית לרוב המטבעות. המטבע החלש ביותר היה ה- GBP שהאפיל בחולשתו אפילו על ה- USD.
במבט שבועי, מדדי המניות בבורסה האמריקאית הפגינו עצמה בתוך אזור הדשדוש, וכמוהם גם מחיר הנפט. הזהב והכסף התחזקו אף הם כחלק ממהלך עליות שהחל באמצע חודש דצמבר.

שלושה מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת נכנסו לפעולה. שניים מהם כבר פגשו את הסטופ, ומצבו של השלישי אינו מזהיר.

ולשבוע הקרוב,

GBP/USD
שני המטבעות החבוטים של השבוע שעבר, עשויים להשלים תבנית היפוך. הדבר יקרה כאשר המחיר ירד  מתחת לשפל של יום שלישי שעבר (הקו האדום).








AUD/CHF
יום שישי יצר נר בתצורת פין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה. שבירת הנמוך של יום שישי תספק איתות למכור את הצמד. מחיר קטיעת ההפסד - מעל לשיא של יום שישי.







CAD/CHF

פין-בר עם זנב כלפי מעלה על הממוצע נע 20 היורד. ירידת המחיר מתחת לשפל של יום שישי תשלים את התבנית "חזרה למגמה" ותספק איתות למכור את הצמד. אגב, למרות שהיא עונה על כל הדרישות, התבנית אינה אופטימלית. ארחיב על כך בוובינר השבועי ביום חמישי (עד אז אתם מוזמנים לנסות להבין בעצמכם מדוע).






CRUDE OIL
מאז תחילת דצמבר 2016, מחיר הנפט מדשדש, בתוך משולש מתכנס. כל עוד המחיר נמצא בתוך המשולש אין טעם לחפש עסקאות - סיכויי ההצלחה שלהן קטנים יחסית. באופן טבעי במצב של משולש מתכנס, יש להמתין לפריצת גבולות המשולש בתרם מחפשים איתות קונקרטי עם כיוון הפריצה.

שני דגשים:

  1. לפי התאוריה, רוב הסיכויים הם לפריצת המשולש עם כיוון המגמה הקודמת, במקרה שלנו מדובר בחזרה לעליות.
  2. הרבה פעמים משולשים מבצעים פריצות שווא. לכן אני לא מסתפק בפריצת גבולות המשולש כאיתות לחניכת עסקה חדשה, אלא לקבלת איתות קונקרטי לאחר שהדבר התרחש.



מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות בבורסה האמריקאית נהנו משבוע ירוק בתוך טווח הדשדוש. גם השבוע אף אחת מהאסטרטגיות שלי לא מספקת איתות קונקרטי על מדדי המניות, אך מדד ה- COMP של בורסת נאסד"ק מספק את התמונה הטובה ביותר לטעמי להלך הרוח הנוכחי. צפונה.

את הלך הרוח האישי שלי לגבי מדדי המניות אתם כבר מכירים.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה