כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 3 ביוני 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע טוב,

בסוף השבוע שעבר לא זיהיתי אף איתות איכותי, ולכן בסקירה השבועית הצגתי את האופן שבו אני סוחר day trading על מדד הדקס. אם מסחר תוך-יומי מעניין אתכם, מומלץ לקרוא את המאמר ולצפות בוובינר שבו עניתי על שאלות שנשאלתי בעקבותיו.

השבוע שחלף
המטבעות החזקים מבין המטבעות המרכזיים במערכת הפיננסית העולמית היו בשבוע שחלף ה- NZD ועוד יותר ממנו, ה- CHF. המטבע החלש ביותר בשבוע שחלף היה ה- CAD. הזהב והכסף התחזקו זה השבוע הרביעי ברציפות (להזכירכם, בסקירה מה- 20 למאי ניתן איתות לרכוש את הזהב). מחירו של הנפט ירד זה השבוע השני ברציפות. מדדי המניות המרכזיים בבורסה האמריקאית ממשיכים להגביה עוף.

תזכורת
יום שני הוא יום חופש ברבות ממדינות אירופה. מבחינתי המשמעות היא ששבוע המסחר בשווקי המט"ח מתחיל ביום שלישי. ביום חמישי יערכו בבריטניה הבחירות, אירוע מועד לפורענות מבחינת השווקים הפיננסיים. אני ממליץ לא להישאר עם פוזיציות פתוחות, לפחות לא על ה- GBP, לקראת התאריך הזה.


ולשבוע הקרוב,

USD/JPY
ירידת המחיר מתחת לשפל של ה- 18/5/2017 (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר, ותספק איתות למכור את הצמד. 








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות בבורסה האמריקאית ממשיכים לטפס לשיאים חדשים, מושכים אחריהם חלק מהמדדים (גרמניה, בריטניה, הונג-קונג, הודו, יפן...). שתי אסטרטגיות - הצטלבות הממוצעים ו- אסטרטגיית 8 סיפקו במהלך  יום חמישי האחרון איתות רכש איכותי על מדד ה- SPX, עסקה שכבר הגיעה ליעד הרווח הראשון שלה.

עד מתי יימשכו העליות?
כדור הבדולח שלי נמצא בתיקון, וכאמור שתיים מאסטרטגיות המסחר שלי ספקו ביום חמישי איתותי רכש, ולעת-עתה אין שום סימן נראה לעין שהמגמה הנוכחית עומדת להשתנות.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה