כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 23 בדצמבר 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

אנו נכנסים לישורת האחרונה של השנה, והשווקים הפיננסיים מורידים הילוך. בימים שני ושלישי רוב המדינות הנוצריות יהיו בחופשה, וסביר להניח שרבים יעשו גשר עד לאחר תחילת שנת 2018. אני לא מתכוון לסחור כלל במסגרת זמן יומית ו- 4 שעתית. לגבי day trading הדבר תלוי באופי פעילות השווקים בכל יום בפני עצמו. בהחלט יתכן שהשבוע אוותר לחלוטין גם על החלק הזה בפעילות שלי.

כמו שאני רואה את זה, הדבר הטוב ביותר שאנו יכולים לעשות השבוע זה לסכם את השנה שמסתיימת, להפיק לקחים, ללמוד ולתרגל דברים חדשים, וללטש את הידע והמיומנויות שלנו. אם אתם זקוקים לסיוע או רוצים להתייעץ אתם מוזמנים לפנות אלי.


שבוע המסחר שהסתיים,

 ה- EUR הפגין השבוע עצמה ביחס לרוב המטבעות המרכזיים, רק ה- CAD היה חזק ממנו. ה- USD הפגין חולשה, רק ה- JPY היה עוד יותר חלש ממנו. הביטקוין חווה טלטלה עזה כלפי מטה השבוע, והזהב, הכסף והנפט התחזקו. מדדי המניות בבורסה האמריקאית המשיכו לשבור שיאים, בעוד רוב מדדי המניות האירופים המשיכו לדשדש.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- USD/CAD סיפק איתות איכותי שהגיע בקלות ליעד הרווח. ה- GBP/CAD נכנס לפעולה ביום שני בצהרים - מעט מוקדם מדיי לטעמי, וכשל.


לקראת השבוע הקרוב,

למרות שאין בכוונתי לסחור השבוע במסגרת זמן יומית, לצורך התרגול אציג כרגיל צמדים מעניינים.

EUR/NZD
עליית המחיר מעל לשיא של יום רביעי (הקו הירוק) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר, ותספק איתות רכש.

תבנית דומה מתקיימת בצמד GBP/NZD.
תבנית דומה (לכיוון ההפוך) מתקיימת בצמד NZD/CHF.





AUD/NZD
הנר של יום שישי הוא נר היפוך המצביע לכיוון שורט ונוגע הממוצע נע פשוט 20 היורד. ירידת המחיר מתחת לשפל שלו תשלים איתות מכר לפי אסטרטגיית "חזרה למגמה".







CAD/CHF
הנר של יום שישי הוא נר היפוף המצביע כלפי מטה ונוגע ברצועת הבולינג'ר העליונה. ירידת המחיר מתחת לשפל שלו תשלים איתות מכר לפי אסטרטגיית "נר היפוך על הרצועה".








BITCOIN
אני לא סוחר על הביטקוין, ולא ממליץ לסחור עליו, ובכל זאת, השבוע הוא מציג תבנית טכנית שאנו נוהגים לסחור.
חמישה ימי ירידות רצופים במטבע הדיגיטלי נבלמו על הממוצע נע פשוט 20 בנר יומי המצביע על היפוך כלפי מעלה. פריצת השיא של יום שישי תשלים את התבנית.






מדדי המניות בבורסה האמריקאית
במהלך השבוע שחלף, מדדי המניות המרכזיים בבורסה האמריקאית שברו שיאים, אך בפרספקטיבה שבועית השוק דשדש. הדשדוש מתבטא הן בתצורת הנרות, והן בעובדה שרק סקטור אחד סיים את השבוע בשינוי הגבוה מ- 0.4% במחירו (סקטור הנדל"ן).

מהבחינה הטכנית, מדד ה- SPX מייצר תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. ירידת המחיר מתחת לשפל של יום רביעי (הקו האדום) תשלים את התבנית ותספק איתות מכר. כאמור, אני לא מתכוון לסחור עד לתחילת שנת 2018 במסגרת זמן יומית.







שבוע מוצלח לכולם!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה