כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 11 במרץ 2018

הכנה לשבוע המסחר הקרוב

העיתון הכלכלי FORBES מפרסם אחת לשנה את רשימת המיליארדרים העולמית. מבחינתי זה משמש לא רק כמקור בלתי-נדלה להעלאת המוטיבציה ולסטטיסטיקות מעניינות, אלא גם כאמצעי לזהות סיפורי הצלחה מעניינים ומעוררי השראה מהם אני (כמו גם כל אחד מכם) יכול ללמוד.



למשל, האם שאלתם פעם את עצמכם, מהו הענף ממנו צמחו הכי הרבה מיליארדרים?

הענף שהצמיח את מרב המיליארדרים, כ- 15% מתוכם, הוא ענף הכספים וההשקעות. זה כולל מייסדי קרנות נאמנות, מייסדי חברות ברוקראז', מנהלי קרנות גידור מצליחים וכדומה. מסתבר שהיכולת להרוויח כסף עבור אחרים, במיוחד אנשים שכבר יש להם כסף, יכולה להוביל לעושר אגדי.

גם אם אין בכוונתכם להפוך למיליארדרים, יש כאן שיעור חשוב עבור כולנו. היקף ההון העצמי הנוכחי שלנו הוא גורם משני ביכולת שלנו להפיק רווחים מהמסחר בשוק ההון. המפתח הוא לרכוש ולטפח את היכולות הטכניות והמנטליות לעשות זאת בהצלחה.

כאשר תיהנו מהיכולות האלה ייפתחו בפניכם מגוון ערוצים בעזרתם תוכלו לתרגם אותן לבניית עושר. אגב, לגבי קיומם של רבים מהם אתם כנראה אפילו לא מודעים...


רוצים ללמוד בצורה מסודרת ומקיפה את כל אסטרטגיות המסחר שלי, ואת צורות החשיבה של סוחרים מקצועיים?

אתם יכולים לבחור בין מסלול המנטורינג המלא המתאים בעיקר למי שמתעתד לסחור במסגרות זמן יומית ו- 4 שעתית, לבין מסלול אישי מרוכז המתאים למי שמעוניין לבצע מסחר תוך-יומי (day trading).


המטבעות החזקים השבוע היו ה- AUD וה- NZD, ואילו החלשים ביותר בשבוע שחלף היו ה- EUR, ה- JPY וה- CHF. הרעיון שהוצג על הצמד EUR/GBP נכנס לפעולה ביום שני, מוקדם מדיי לטעמי למסחר במסגרת זמן יומית, וכשל.

לקראת שבוע המסחר הקרוב זיהיתי צמד מעניין אחד בלבד העומד להשלים תבנית במסגרת זמן יומית...

EUR/JPY
עליית המחיר מעל לשיא של יום שלישי האחרון תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינגנ'ר, ותספק איתות לרכוש את הצמד.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
אי אפשר להתווכח עם המציאות (ובמסחר זה גם רעיון ממש גרוע!), והמציאות היא שמדדי המניות עולים. כמה עוד? עד מתי? אם הייתי יודע לתזמן את השוק הייתי נמצא היום ברשימת המיליארדרים של FORBES!
בכל מקרה, איתותים קונקרטיים אסטרטגיות המסחר שלי לא מספקות כרגע.







שבוע מסחר מוצלח לכולם!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה