כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 19 במאי 2018

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

זה השבוע החמישי ברציפות שה- USD מתחזק ביחס ל- EUR, והשמיני ברציפות בו הוא מתחזק לעומת ה- JPY. ולמרות זאת את הבכורה כבש השבוע ה- CHF. ה- EUR היה המטבע שנחלש ביחס לכל המטבעות המרכזיים. מחירי הזהב והכסף ירדו השבוע, בעוד מחיר הנפט המשיך לטפס. מדדי המניות המרכזיים של הבורסות האמריקאיות דשדשו השבוע, אך בפרספקטיבה שבועית נצבעו אדום.

שניים מהרעיונות הקונקרטיים שהוצגו בסקירה הקודמת נכנסו לפעולה. הטריגר על ה- AUD/CHF הופעל ביום שני לפני הצהרים - מוקדם מדיי לטעמי, והגיע בקלות ליעד הרווח. הרעיון על הזהב נכנס לפעולה ביום שני בשעות הערב המאוחרות ועשה בתוך יומיים מהלך גדול פי כמה מהסיכון (במהלך הוובינר הלימודי השבועי עברתי על העסקאות האלה).





מעוניינים ללמוד בצורה מסודרת ומקיפה את אסטרטגיות המסחר שלי?
זקוקים לסיוע עם אתגרים מנטאליים המונעים מכם לממש את הפוטנציאל שלכם?
כנסו לאתר שלי ובחרו את השירות המתאים לכם ביותר!


שבוע המסחר הקרוב,

AUD/JPY
האיתות הקונקרטי היחיד שאסטרטגיות המסחר שלי מספקות במהלך סוף השבוע הנוכחי - נר היפוך על רצועת הבולינג'ר העליונה. האיתות למכור את הצמד יתקבל כאשר המחיר ירד מתחת לנמוך של יום שישי.






הרעיונות המוצגים בשני הצמדים הבאים מבוססים על מסחר בקווי תמיכה והתנגדות. את קווי התמיכה וההתנגדות אני מותח על-פי הגרף היומי, ואת האיתותים הקונקרטיים אני מחפש במסגרות זמן יומית וארבע שעתית. אף אחד מהצמדים לא מספק כרגע איתות קונקרטי. אופן מתיחת קווי התמיכה וההתנגדות וסוגי האיתותים הקונקרטיים שאני מחפש נלמדים באופן מסודר ומקיף בקורס למסחר בקווי תמיכה והתנגדות.


GBP/NZD
הצמד כלוא בתוך משולש מתכנס בעל שיפוע חיובי. נר היפוך המצביע לכיוון לונג שייגע בקו התמיכה (הקו הירוק) יספק איתות רכש.








GBP/AUD
מחיר הצמד התבסס בשבועיים האחרונים באזור שהיווה התנגדות, וכעת - על-פי תיאורית הניתוח הטכני - אמור לשמש כתמיכה. נר היפוך לכיוון לונג יספק את הסימן שהאזור הזה אכן ממלא את ייעודו, ולכן יעניק איתות לרכוש את הצמד.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית,
SPX - משולש מתכנס
השבוע, מדדי המניות "הגדולים" של בורסות המניות האמריקאיות המשיכו לדשדש, ובפרספקטיבה שבועית הם יצרו נר אדום. ברמה סקטוריאלית, ארבעה סקטורים נחלשו השבוע, ארבעה התחזקו, ושניים נותרו ללא שינוי.

בסך הכול, הם ממשיכים לייצר מעין משולש מתכנס עליו כבר הצבעתי בעבר. בטווח הקצר המשמעות של המשולש הזה היא דשדוש, ובהמשך פריצה עצמתית לאחד הכיוונים. כמובן שסביר להניח שיהיו פריצות שווא, לפני שמהלך משמעותי לאחד הכיוונים יתרחש.





SML - מדד 600 המניות הקטנות 
היום אני רוצה להאיר את תשומת לבכם לאחד המדדים "הקטנים", מדד 600 המניות הקטנות (SML$).

ניתן לראות בבירור שהמניות הקטנות כבר קיבלו החלטה לגבי הכיוון, והמדד ממשיך לשבור שיאי גובה. האם המניות הקטנות הן אלה המצביעות על כיוון השוק לתקופה הקרובה, או שהן ייכנעו למניות הגדולות?






שבוע מסחר מוצלח לכולם!




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה