כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

טרייד נחמד מהיום EUR/USD




החברים שלי בקבוצת הדיון של הסוחרים (מומלץ לבקר אצלם...) נוהגים להציג את הטריידים שבצעו וכן ניתוח שלהם, הסקת מסקנות ולעתים מתפתח ביניהם דיון פורה ותורם.
החלטתי לתרום היום את תרומתי הצנועה בהצגת טרייד קלאסי שהזדמן לי על הבוקר.

בערך בשעה 09:50 בבוקר (לפי שעוננו) הצמד EUR/USD יצא מטווח הדשדוש הצר שאפיין אותו במהלך הלילה, והחל לנוע לכיוון מטה. לאחר שנקבעה (לפחות באופן זמני) מגמת ירידה, המתנתי לתיקון כדי להיכנס לשורט.

בשעה 10:05 הצמד השלים תיקון פיבונאצ'י מדויק של 38.2% ואני נכנסתי לשורט (המשולש האדום בגרף). 10 דקות לאחר מכן הצמד הגיע ליעד (138.2%) והטרייד נסגר ברווח של 32 פיפסים (המשולש הכחול בגרף).

כפי שניתן לראות בטווח זמן די קצר הצמד הגיע גם ליעד פיבונאצ'י השני (161.8%) ולאחר מכן אף המשיך לרדת אך אני כבר הייתי בחדר הכושר...


3 תגובות:

  1. שי,

    זה רק אצלי או שצילום הגרף שצירפת אינו ברור? לא מצליח להגדיל אותו כראוי.

    אלכס

    השבמחק
  2. הי שי
    הרגשת כמו צייד בטריד הזה? ישבתת בין השיחים עד שהצבי בא לשתות מים במעיין :-)
    תיסלם לפירגון על הפורום
    גדעון

    השבמחק
  3. אנונימי8/29/2010

    תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק