כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום חמישי, 24 במרץ 2011

24/3/2011 - (לצערי) יש גם ימים כאלה

טרייד על ה- EUR/USD שהגיע ליעד הרווח רק אחרי שזרק אותי בסטופ.
טרייד על ה- dax שעבד נפלא בלעדיי מכיוון שניסיתי להיכנס בשער משופר (בפקודת limit) ו... המדד נגע במחיר שלי, אבל לא תפש.



למנטור שלי, שלומי גולדשמיט יש פתגם שאומר, "אסור להתערב בסטטיסטיקה." היום ההתערבות שלי בסטטיסטיקה (בניסיון להיכנס לטרייד על ה- dax בשער משופר) מנעה ממני רווח נאה. מחר יום חדש.

מאחל לכולכם יום מוצלח!



11 תגובות:

  1. הי שי
    לא הצלחתי היכן הית אמור להיכנס? אתה נכנס עם פקודה שממתינה במערכת או לוחץ כדי להיכנס?

    השבמחק
  2. היי גדעון,

    בטרייד על הדקס הייתי אמור להיכנס במקום שבו מצביע החץ הירוק... (תיקון פיבונאצ'י של 38.2% מהגבוה)

    כדי לוודא שאני נכנס במחיר שאני רוצה, אני נכנס לטריידים בפקודת limit. בדרך כלל זה עובד היטב, הפעם פספסתי...

    השבמחק
  3. הי שי,
    איך אתה קובע את גודל הפוזיציה?

    השבמחק
  4. אמנון,

    אני קובע את גודל הפוזיציה לפי הסיכון שנגזר מגודל טווח התנועה שלפיו מחושבים מספרי הפיבונאצ'י...

    השבמחק
  5. רועי3/24/2011

    בדקת מהם אחוזי ההצלחה של האסטרטגיה בשאר צמדי המט"ח ?

    השבמחק
  6. רועי3/24/2011

    אז אני בודק כרגע את האסטרטגיה על עוד צמד, דולר פרנק שמתי לב שגם על הצמד הזה האסטרטגיה עובדת יפה , אני עובד רק על גרף 5 דקות,ואם רוצים לסחור עם האסטרטגיה על צמדים אחרים עדיף שיהיו עם ספרייד כמה שיותר נמוך ולא צמדים אקזוטים, הספריידים פוגעים ברווחיות,סתם לידע כללי

    השבמחק
  7. רועי3/25/2011

    יום שישי לא סוחרים לפי השיטה

    השבמחק
  8. רועי3/25/2011

    שכחתי סימן שאלה

    השבמחק
  9. רועי,

    1. אשמח לשמוע את ממצאיך לגבי יישומיות האסטרטגיה בצמד דולר-פרנק.

    2. גם ביום שישי סוחרים לפי השיטה...

    השבמחק
  10. רועי3/25/2011

    תראה גם לגבי היורו דולר וגם לגבי הדולר פרנק בגלל שהם צמדים עם ספריידים לא גבוהים והם צמדים מרכזיים השיטה עובדת היטב על גרף 5 דקות בשני הצמדים,אני אישית אוהב לחפש תנועה נקייה בלי יותר מידי תיקונים קטנים במהלך התנועה ואז אני לוקח עיסקה לפי השיטה,למשל אתמול שמתי לב שהפסדת בעיסקה על היורו דולר ואני דווקא יצאתי מרווח,אני משתמש כמעט כשבוע בשיטה עם 95 אחוז הצלחה,ברור שזה זמן לא גדול לבחינה אבל ימים יגידו

    השבמחק