כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום רביעי, 30 במרץ 2011

30/3/2011

ה- DAX נע היום בטווח צר מדי, וה- EUR/USD הפגין לטעמי חוסר החלטיות רב מדי, לכן בשניהם לא סחרתי היום.

ההזדמנות הגיע בצמד USD/CHF ומכיוון שמבחינתי מסחר בו נמצא בעדיפות נמוכה יותר, ויתרתי על כניסה לתיקון הראשון ונכנסתי רק להתהפכות (החץ האדום, תיקון פיבונאצ'י 61.8%). אחרי חצי שעה הצמד הגיע ליעד הרווח (החץ הסגול, תיקון 100%) וסגרתי את הטרייד.


מאחל יום מוצלח גם לכם!

5 תגובות:

  1. רועי3/30/2011

    בימים האחרונים השווקים בחוסר החלטיות במסחר התוך יומי

    השבמחק
  2. נכון רועי, זו מן הסתם הסיבה מדוע כניסה לחלק השני של האסטרטגיה מוכיחה את עצמה כרווחית יותר מאשר כניסה כבר בתיקון הראשון.

    בכל מקרה, מכיוון שאינני יודע מתי השוק יחזור להפגין החלטיות, באופן עקרוני אני שומר אמונים לאסטרטגיה השלמה, אך מדי פעם מפעיל שיקול דעת (=לוקח סיכון מחושב) ונכנס רק לחלק השני. לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות...

    השבמחק
  3. רועי3/30/2011

    מה שמקל בימים כאלה זה היסתכלות על קורלציות

    אני לוקח 4 צמדים
    EURUSD\USDCHF\AUDUSD\NZDUSD

    יודע שהצמד יורו דולר קורלטיבי ביחד עם הניוזילנדי והאוסטרלי והדולר פרנק הולך הפוך מהם

    על ארבעתם אני מסתכל כמובן בגרף 5 דקות שלפיו אני סוחר עם השיטה לפי התנועות שלהם ניתן לראות מה בערך חוזקו של הדולר ואם כדאי לקחת שורט או לונג

    השבמחק
  4. אתה מוזמן לשלוח לי תמונות של טריידים שלקחת ואת המעניינים אשמח להעלות לבלוג...

    drshy@solan.co.il

    השבמחק
  5. רועי3/30/2011

    בכללי גם אני מנתח את הצמדים בגלי אליוט ככה שאת הכיוון הכללי שלהם אני יודע,אבל בתוך יומי לפעמים יש תיקונים שאפשר גם מהם לעשות כסף לפי השיטה,

    דרך אגב סתכל במייל שלך

    השבמחק