כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שלישי, 26 באפריל 2011

26/4/2011 - טרייד על ה- AUD/CAD

ב- 22 לאפריל הופיע בבלוג של איציק טנא רעיון מסחר מעניין על הצמד AUD/CAD. בימים שקדמו לפוסט הצמד פרץ קו התנגדות משמעותי (1.0204), בדק אותו, ועתה הוא מוכן להמשך עלייה.

תכנית המסחר שלי התבססה (איך לא) על קווי פיבונאצ'י. המתנתי לתיקון תוך יומי עם כיוון המגמה הכללית. התיקון הזה הגיע היום...

הצמד פתח במגמת ירידה, ואפילו ירד מתחת לערך הקריטי של 1.0204, וכאשר הוא פרץ כלפי מעלה את קו ה- 61.8% נכנסתי ל-לונג (החץ הירוק). בתוך 20 דקות הוא הגיע ליעד הרווח ומימשתי 80% מהכמות (החץ הסגול). 20% מהכמות אני מחזיק בציפייה להמשך התנועה כלפי מעלה.


יום מוצלח גם לכם!

4 תגובות:

  1. נאה נאה ביותר.
    אבל מעניין אותי אם נעשה אי פעם מחקר על התוחלת של כל הנושא של פיבונאצ'י...

    השבמחק
  2. אנונימי,

    אני מניח שנעשו אין-ספור מחקרים, אבל צריך להבין שיש גם אין-ספור דרכים להשתמש במספרי פיבונאצ'י...

    תוחלת הרווח של האסטרטגיה שאני מיישם (על ה- DAX)נבדקה במסחר חי יותר מ- 10 שנים, זה מחקר מספק?

    השבמחק
  3. נבדקה במסחר חי בכסף או בבדיקה לאחור?

    מפרגן לך!!!

    השבמחק
  4. AG - האסטרטגיה נבחנה 3 שנים ב- back testing וולאחר מכן, כבר 10 בנים, סוחרים בה במסחר חי.

    השבמחק