כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שלישי, 26 באפריל 2011

26/4/2011 - טרייד על ה- USD/CHF

הצמד USD/CHF חזר למגמת הירידה שלו, וה- set up הרגיל ממשיך לתת את פרותיו. הצמד מתחיל את היום במגמת עלייה, אני ממתין לשבירה של קו פיבונאצ'י 61.8% שמצביע על שינוי המגמה התוך-יומית, נכנס לשורט (חץ אדום) וסוגר את הרווח כשהתיקון מגיע ל- 100% (חץ סגול)

היום החלטתי לתת לצמד הזדמנות לתת תפוקה גבוהה יותר, ולכן ביעד הרווח המקורי מימשתי רק 80% מהכמות. לא היה לי יעד קונקרטי ל- 20% הנותרים אבל סמכתי על חריצותם של השווייצרים שימשיכו לתת לדולר בראש.

כעת, לאחר שהמגמה התוך-יומית השתנתה לירידה, מתחתי את קווי הפיבונאצ'י בהתאם, ולשמחתי מעט לאחר שלקחתי את הפרשיאל הצמד ביצע (כמעט) תיקון פיבונאצ'י מושלם של 38.2% (החץ הירוק בגרף התחתון), וכך נוצר לי יעד רווח לכמות שעוד נשארה - 138.2%.

כפי שניתן לראות בגרף התחתון, השווייצרים חזרו מהחופשה מלאי מרץ והדולר המשיך לצנוח מעבר ליעד הרווח שלי. אני הסתפקתי ביעד של ה- 138.2%.


מאחל גם לכם יום מוצלח!

2 תגובות: