כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 4 באפריל 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

בשבוע שחלף, ה- CHF, ה- EUR וה- NZD בלטו בעצמתם אל מול שאר המטבעות המרכזיים, בעוד ה- USD וה- AUD בלטו בחולשתם. המתכות היקרות הפגינו חוסר החלטיות, ואילו הנפט והגז, למרות חוסר החלטיות, התחזקו השבוע.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, הרעיון על ה- AUD/USD נכנס לפעולה כבר ביום ראשון בלילה ולא הביט לאחור עד שהגיע ליעד הרווח; ה- NZD/USD נכנס לפעולה ביום שני והגיע ליעד הרווח ביום רביעי; ה- GBP/AUD נכנס גם הוא לפעולה ביום שני, ועדיין לא הגיע ליעד הרווח; ה- GBP/CAD נכנס לפעולה ביום שני, ולמרות שעדיין לא יצא בסטופ, לא פעל כמצופה; גם ה- NZD/JPY נכנס לפעולה במהלך יום שני, והוא הגיע ליעד הרווח ואף מעבר לכך בקלות; ה- AUD/JPY ביצע את התסריט שהוזכר בסקירה, וסיפק איתות איכותי (ומוצלח) במהלך יום שני במסגרת זמן של 4 שעות.
בסך הכול, 4 מהרעיונות שהוצגו פעלו היטב והגיעו ליעדי הרווח שלהם, בעוד שניים עדיין פתוחים - אחד בכיוון הנכון והשני הולך נגדנו.

ולשבוע הקרוב...

EUR/USD
לאחר חודשים רבים בהם ה- EUR נחבט אל מול ה- USD, (כמו גם מול המטבעות המרכזיים האחרים) נראה שהוא עומד להשלים תבנית בהיפוך.





EUR/GBP
תבנית דומה לקודמת...






EUR/JPY
תבנית דומה לקודמת...






EUR/CAD
תבנית דומה לקודמת...






USD/CAD
לאחר מהלך עליות של חצי שנה ויותר, הצמד מדשדש כבר מזה חודשיים. ביום שישי הוא התקרב לאזור התמיכה (הקו הירוק). כרגיל נחפש איתות רכש על אזור התמיכה, או, במידה והוא יישבר, נמתין לתיקון אליו ואיתות למכור את הצמד.




GBP/NZD
פריצת הקו הירוק תשלים תבנית היפוך מגמה ותספק איתות לרכישת הצמד.






SILVER
שבירת הקו האדום תשלים תבנית היפוך ותספק איתות למכור את הסחורה.






מדדי המניות בבורסה האמריקאית
בורסות המניות פתחו את השבוע ביום של עליות, אך לאחר מכן נעו בין דשדוש לחולשה (תלוי על המדד המסוים בו מתבוננים).

לקראת שבוע המסחר הקרוב, שני מדדי המניות המרכזיים של הבורסות האמריקאיות, ה- SPX של בורסת ניו-יוק וה- COMP של בורסת נאסד"ק מספקים איתות כניסה קונקרטי לשורט - שבירת הנמוך של יום חמישי שעבר.





חג שמח ושבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה