כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 18 באפריל 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שעבר התאפיין בהיחלשות ה- USD וה- EUR, בעוד ה- CHF בלט לטובה. בגזרת הסחורות, הנפט והגז הפגינו עצמה, בעוד  הזהב והכסף דשדשו לאורך כל השבוע.
בורסות המניות האמריקאיות סיימו שבוע אדום שלא חרג מגבולות הדשדוש של החודשיים האחרונים.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- AUD/NZD נכנס לפעולה ביום חמישי ולמרות שעדיין לא יצא בסטופ, הוא לא הצליח לבצע את המהלך המצופה; ה- EUR/GBP נכנס לפעולה ביום שני ונמצא בטריטוריה ירוקה.

ולשבוע הקרוב...

USDOLLAR
האינדקס של ה- USD ביצע במהלך השבוע שעבר מהלך מרצועת הבולינג'ר העליונה לתחתונה, מהלך שהסתיים ביום שישי בפין-בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה. פריצת הגבוה של יום שישי תצביע, קרוב לוודאי, על התחזקות ה- USD לפחות בימים הקרובים.





GBP/USD
לאחר חמישה ימי עליות רצופים, הצמד הגיע לאזור התנגדות (וגם לרצועת הבולינג'ר העליונה) ויצר פין-בר. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.






AUD/USD
תבנית דומה לקודמת (לכיוון שורט). ניתן לראות בבירור את ההתרחשות לאחר פין בר דומה ב- 24/3/2015...







GBP/JPY
הצמד כלוא בתעלה יורדת, וביום שישי, לאחר חמישה ימי עליות רצופים יצר פין בר על קו ההתנגדות היורד. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.






NZD/JPY
אזור התנגדות מובהק, עליו נוצר פין-בר ביום שישי... (גם כאן העלייה נבלמה ברצועת הבולינג'ר העליונה)







מדדי המניות האמריקאים
מדדי המניות של הבורסות האמריקאיות סיימו שבוע אדום, בנפחי מסחר גבוהים במעט מאשר השבוע הקודם, אך טווח התנועה נותר בתוך אזור הדשדוש של החודשיים האחרונים. גם "מדד הפחד" (ה- VIX) לא חרג השבוע מטווח התנועה המנומנם שלו מזה כחודשיים.

בחינת הגרף היומי של מדד ה- SPX מצביע על כך שהמגמה הכללית היא עדיין, בבירור, עלייה, ושהירידות של יום שישי לא חרגו בעצמתן או במחזור המסחר מימי ירידות קודמים... המלצתי לאלו המחפשים מהלכים של מספר ימים - להמתין ליציאת המדד מתחומי הדשדוש ולהתבססותו מהצד השני של קו התמיכה או ההתנגדות בכדי לחנוך עסקה חדשה.


יום עצמאות שמח, ושבוע מסחר מוצלח לכולם!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה