כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 25 באפריל 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון בשווקי המט"ח החל בניסיון של ה- USD להתחזק, אך בשלושת ימי השבוע האחרונים הוא שב להיחלש, וסגר שבוע אדום שני. מטבע נוסף שבלטו בחולשתו השבוע הוא ה- NZD, בעוד ה- GBP התבלט בעצמתו.

הנפט, על סוגיו השונים, התבסס ברמות המחיר אליהן טיפס לפני שבועיים, בעוד הזהב והכסף סגרו שבוע אדום שלישי.
מדדי המניות המרכזיים סגרו שבוע חיובי, כשרובם לא הצליחו לפרוץ את טווח הדשדוש.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה האחרונה, ה- USDOLLAR נכנס לפעולה ביום שני, כמעט הגיע ליעד הרווח, אך ביום רביעי שינה כיוון ויצא בסטופ; גם ה- GBP/USD, ה- AUD/USD, וה- GBP/JPY נכנסו לפעולה במהלך יום שני ויצאו בסטופ לאחר שהשוק שינה את המומנטום באמצע השבוע.

ולשבוע הקרוב...

USD/CAD
אם היחלשות ה- USD תיבלם בתחילת השבוע הקרוב, הצמד הזה הוא מועמד מצוין ליהנות מהמהלך...







EUR/NZD
הצמד נמצא במגמת ירידה ברורה וקלאסית - השיא בכל אחד מהתיקונים נמוך מהשיא הקודם. ביום שישי נוצרה תבנית היפוך מסוג פין-בר-ריברסל על הממוצע נע פשוט 50, ואם המחיר ירד מתחת לנמוך של יום שישי (מבלי לעבור קודם לכן את הגבוה) יינתן האיתות למכור את הצמד.





מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות האמריקאים נהנו משבוע חיובי, כשמדד ה- COMP של הנאסד"ק עלה בכל אחד מימי השבוע שעבר, בעוד מדד ה- SPX של בורסת ניו-יורק הסתפק בארבעה ימי עליות.

בגרף המצורף של ה- SPX ניתן לראות שביום שישי האחרון המחיר נבלם בדיוק בשיא שהושג לפני חודש. פריצת השיא הזה בפני עצמה אינה, מבחינתי, איתות מספק לחידוש מהלך העליות מכיוון שיתכן שמדובר בפריצת שווא. לעומת זאת: (1) פריצת השיא, (2) תיקון שיוכיח שקו ההתנגדות הפך לקו תמיכה, ואז (3) נר או תבנית היפוך שיאותתו על חזרה לעליות יהוו איתות למהלך עליות.


שבוע מסחר מוצלח לכולכם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה