כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 11 באפריל 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

למרות החג, בשבוע שחלף פעלו השווקים במלוא הקיטור. ה- USD חזר להתחזק מול כל המטבעות, כאשר התעצמותו מול ה- EUR וה- CHF החלשים בלטה במיוחד - הוא התחזק מולם בכל אחד מימי השבוע שעבר. מבין המטבעות המרכזיים, גם ה- GBP הפגין בשבוע שעבר חולשה וה- AUD הפגין עצמה יחסית.

מבין הסחורות, הנפט פתח את השבוע בשני ימי עליות, אך נחלש לאחר מכן, בעוד הזהב והכסף פתחו בארבעה ימי ירידות, ורק ביום שישי הם התחזקו.

ברוב הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת הצמדים הלכו בכיוון ההפוך מאשר הרעיון שהוצג, אך מכיוון שעשו זאת מבלי להפעיל את הטריגר לכניסה לעסקה לא נגרם בשל כך שום נזק.
ה- USD/CAD ייצר איתות איכותי ביום רביעי הן בגרף יומי (נכנס לפעולה ביום חמישי ונמצא בטריטוריה ירוקה) והן בגרף 4 שעתי (נכנס לפעולה ביום רביעי בשעות הצהרים וסיפק מהלך יותר מכפול מגודל הסיכון). ה- SILVER נכנס לפעולה גם הוא ביום רביעי ונראה טוב.

ולשבוע הקרוב,

AUD/NZD
לאחר חודשיים בהם המטבע הניו-זילנדי הפגין עצמה לעומת אחיו הגדול, מתגבשת כעת תבנית היפוך. פריצת הגבוה של יום שלישי שעבר תשלים את התבנית וספק איתות לרכוש את הצמד.






EUR/GBP
לאחר מגמת ירידה שהחלה בשלהי השנה שעברה, בחודש האחרון ה- EUR התחזק מול ה- GBP, אך בשבועיים וחצי האחרונים נוצרת תבנית היפוך שתושלם אם המחיר ירד מתחת לנמוך של ה- 31 למרץ ותאותת על חזרה לירידות.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
ארבעה מבין חמשת ימי המסחר בבורסות המניות האמריקאיות הסתיימו השבוע בעליות, כאשר גם נפחי המסחר היו גבוהים מאשר בשבוע שעבר (סימן לעצמה). יחד עם זאת, והדבר מתבטא בצורה הטובה ביותר במדד ה- SPX, המדד עדיין כלוא באזור דשדוש ורק פריצה עצמתית (יש להיזהר מפריצת שווא) עשויה לספק איתות למהלך משמעותי בכיוון כלשהו.






שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה