כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 18 במרץ 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

האירוע המרכזי בשווקי המט"ח בשבוע שהסתיים היה, כמובן, הודעת הבנק המרכזי האמריקאי על העלאת הריבית. כפי שכבר ציינתי בעבר, העלאת הריבית היתה צפויה, ולכן גולמה זה מכבר בשערי המטבעות. כנראה שהסיבה לכך שהדולר הגיב בהיחלשות להעלאת הריבית היא הרמזים של הבנק המרכזי לגבי העלאות ריבית עתידיות שהיו פחות נחושות מהצפי של חלק מהחזאים.

אם כן, ה- USD היה המטבע החלש בשבוע שחלף, כאשר גם ה- EUR הפגין חולשה יחסית. ה- GBP וה- AUD היו המטבעות שבלטו בעצמתם. לאחר שבועיים של ירידות, הזהב והכסף חזרו לעלות, והנפט שירד בעצמה לפני שבועיים, סיפק נבלם השבוע. בבורסה האמריקאית, מדד בורסת ניו יורק הפגין דשדוש עולה, בעוד מדדי הנאסד"ק ובדד המניות הקטנות סיפקו עליות נחושות יותר.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/JPY, וה- CHF/JP נכנסו לפעולה מוקדם מדיי ביום שני והניבו הפסד. ה- CAD/JPY נכנס לפעולה ביום שלישי וביום שישי הגיע ליעד הרווח.

ולשבוע הקרוב,

EUR/AUD
ירידת המחיר מתחת לשפל של יום רביעי (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר ותאותת על מכירת הצמד.








EUR/NZD
תבנית דומה לקודמת.









EUR/CAD
ועוד אחד, רק שהפעם המחיר צריך לרדת מתחת לשפל של יום חמישי האחרון...









OIL
לאחר הירידות העזות לפני שבועיים, המחיר בייצר תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. פריצת השיא של יום חמישי תשלים את התבנית.









מדדי המניות בבורסה האמריקאית
בסקירה הקודמת ציינתי שמבחינה טכנית קיים איתות להמשך העליות, לפחות לטווח הקצר, וזה אכן מה שקרה השבוע. כמו שאפשר לראות השבוע הסתיים בהפגנת חולשה המלווה בנפח מסחר גבוה במיוחד. מה זה אומר? נמתין לשבוע הבא ונראה! האסטרטגיות שלי לא מספקות רמזים.

מהי דעתי העקרונית? אתם כבר יודעים. מבחינתי אין מה לחפש לכיוון מעלה, אלא רק בכיוון מטה. אגב, לאחרונה מתרבים הקולות במציגים דעה דומה.



שבוע מסחר מוצלח לכולם!
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה