כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 8 באפריל 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

תקיפה אמריקאית בסוריה ודו"ח תעסוקה מאכזב בארה"ב היו עשויים לטלטל את השוק, אך הם לא. גם הודעתו של נגיד הבנק האירופי המרכזי על המשך יישום ההרחבה הכמותית לא השפיע יותר מדיי על השווקים. כנראה שגם הגויים מתכוננים לפסח... 

שבוע המסחר התאפיין בהתחזקות ה- USD מול כל המטבעות, מבלי שהתקיפה בסוריה השפיע על פני הדברים. המטבע החלש ביותר היה ה- GBP. 
הזהב הגיב להתפתחויות הצבאיות ביום שישי לפנות בוקר בעלייה, שהתחלפה בהמשך היום בירידה ובחזרה פחות או יותר למקום בו החל את היום (ואת השבוע).  הנפט נהנה משבוע שני ברציפות של עליות, דבר שהחזיר את מחירו לאזור הדשדוש שאפיין אותו בחודשיים הראשונים של השנה.

שני הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת נכנסו לפעולה במהלך השבוע. ה- CAD/JPY נכנס לפעולה בלילה שבין ראשון לשני (מוקדם מדיי לטעמי) והגיע ליעד הרווח. ה- GBP/USD נכנס לפעולה ביום שישי בערב (מאוחר מדיי לטעמי) ויש להמתין ולראות כיצד הדברים יתפתחו.

ולשבוע הקרוב,

USD/JPY
אם הדולר האמריקאי ימשיך להתחזק גם במהלך השבוע הבא ויעלה מעל לשיא של יום שישי שעבר, תושלם בצמד הזה תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר








EUR/GBP
עוד צמד שעשוי להשלים תבנית היפוך ל-לונג... פריצת השיא של יום רביעי האחרון תשלים את התבנית.


EUR/AUD
כאן מתגבשת דווקא תבנית היפוך לשורט, שמשמעותה היחלשות של ה- EUR...









AUD/CHF
הצמד כלוא מעל לקו תמיכה אופקי ומתחת לקו התנגדות אלכסוני. כל אחד מהם עשוי לייצר במהלך השבוע הקרוב איתותי כניסה (כפי שנלמדים בקורס מסחר בקווי תמיכה והתנגדות) במסגרת זמן יומית או 4 שעתית. 
  1. לונג על קו התמיכה
  2. שורט מתחת לקו ההתנגדות
  3. לונג אם קו ההתנגדות ייפרץ
בנוסף, הצמד עשוי להשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר בדומה לרציונל של הצמד הקודם.


EUR/CAD
עוד תבנית שתושלם אם ה- EUR ימשיך להיחלש...









GBP/AUD
תבנית שקרוב לוודאי שלא תתממש... ירידת המחיר מתחת לשפל של יום רביעי מלפני שבוע וחצי, מבלי שמהלך העליות הנוכחי ייגע ברצועת הבולינג'ר העליונה או שהה- (RSI(14 יעלה מעל ל- 60.46, תשלים את התבנית.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
שבוע של דשדוש כלפי מטה עבר על מדדי המניות האמריקאים, כאשר גם האירועים הצבאיים בסוריה לא הצליחו לעורר תגובה, לא ברמת המחירים ולא בנפחי המסחר. מבחינתי, ביום חמישי התקבל על מדד ה- SPX איתות כניסה לשורט בהתבסס על אסטרטגיית "חזרה למגמה". בהתאם לטריגר שהופעל, כעת קיים סיכוי גבוה יחסית למהלך ירידות.






חג שמח ושבוע מסחר מוצלח לכולם!













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה