כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 4 בנובמבר 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע טוב,

השבוע הייתי עסוק בעדכון גיליון האקסל שלי ובניתוח תוצאות חודש אוקטובר והכנתן לוובינר של יום חמישי, ובהכנת ההדרכה המיוחדת שאעביר מחר בערב (עדיין לא מאוחר מדיי להירשם), ולפיכך הסקירה הפעם תמציתית.

סיכום תוצאות המסחר בחודש אוקטובר
בוובינר הלימודי השבועי האחרון סיכמנו את המסחר בחודש אוקטובר. בסך הכל, אסטרטגיות המסחר אחריהן אנו עוקבים כאן בבלוג ספקו, במסגרת זמן יומית, 19 איתותים, מהם 15 הגיעו ליעד הרווח. כלומר, כ- 79% הצלחה, ורווח של 11R. תוצאות אלה חורגות לטובה מהממוצע ארוך הטווח של האסטרטגיות.

רוצים ללמוד את אסטרטגיות המסחר שלי?
מעוניינים להפוך את המסחר למקור ההכנסה העיקרי שלכם?

שבוע המסחר שחלף

ה- USD, ועוד יותר ממנו ה- JPY היו שני המטבעות החזקים ביותר בשבוע שחלף. ה- AUD היה המטבע החלש ביותר. הזהב  חווה שבוע נוסף של קונסולידציה, בעוד מחיר הכסף ירד, ומחיר הנפט על זה השבוע הרביעי ברציפות. מדדי המניות המרכזיים של בורסת ניו-יורק ממשיכים לשבור שיאים.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/USD נכנס לפעולה ביום שני לפני הצהרים והגיע בקלות ליעד הרווח. ה- USD/JPY נכנס לפעולה ביום שני בשעה 4:00 ולא הגיע ליעד הרווח (בינתיים הוא גם לא הגיע למחיר קטיעת ההפסד). השלמת התבנית בשני הרעיונות התרחשה מוקדם מדיי בתחילת השבוע, ולכן מומלץ היה לוותר עליהם.

הרעיון על מדד סקטור התעשייה (XLI) בבורסה האמריקאית נכנס לפעולה אף הוא ביום שני, ונמצא כעת פחות או יותר במחיר הכניסה. 

השבוע הקרוב

AUD/NZD
הנר של יום חמישי (מסומן בחץ) - נר היפוך בתצורת פין בר הנוגע בממוצע נע 20, ייצר איתות רכש באסטרטגיית חזרה למגמה. התבנית תושלם אם במהלך יום שני המחיר יפרוץ את השיא של הנר הזה.







NZD/CAD
תבנית דומה לקודמת, אך בכיוון ההפוך.









EUR/CAD
ירידת המחיר מתחת לשפל של יום שני האחרון (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר ותספק איתות למכור את הצמד.








GBP/NZD
הנר של יום שישי הוא נר בתצורת פין בר המצביע לכיוון לונג, והוא "יושב" על הממוצע נע פשוט 20 הנמצא במגמת עלייה. השילוב הזה משלים את התבנית של אסטרטגיית חזרה למגמה. איתות הרכש יתקבל אם במהלך אחד משני ימי המסחר הראשונים המחיר יפרוץ את השיא של של יום שישי מבלי שירד קודם לכן מתחת לשפל שלו.





NZD/CHF
תבנית דומה לקודמת, רק הפוכה...










מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כאמור, מדדי המניות המרכזיים בבורסה האמריקאית נהנו משבוע נוסף של עליות, כמו גם רוב המדדים הסקטוריאליים. התבנית הטכנית, כפי שניתן לראות בגרף של מדד ה- SPX המצורף, היא של מגמת עלייה ברורה. 

הבורסות האירופיות המרכזיות נהנו אף הן משבוע של עליות, כשהבורסה הגרמנית מאפילה על כולן בעצמת העליות, אך הבורסה שהמדד שלה טס גבוה מכולם היא היפנית.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה