כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 11 בנובמבר 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שחלף,
מה היה לנו השבוע?

  • הושקו חוזים עתידיים על הביטקוין - האם הדבר מצביע על קבלתו של המטבע האלטרנטיבי למשפחת המטבעות, או דווקא יאיץ ברגולטורים לחסל אותו? לעת-עתה, בכל אופן, נפתח בפנינו ערוץ זמין למסחר עליו.
  • משבר פוליטי באוסטרליה - השפעות פוטנציאליות על צמדי ה- AUD.
  • מתחממת הגזרה בין ערב הסעודית לאיראן - השפעות פוטנציאליות? החל בנפט ודרך כל מה שמושפע מעליית מחיר הנפט ומחוסר וודאות פוליטית גלובלית.


למרות שבסך הכל מחירו מדשדש, במהלך השבוע שחלף ה- GBP היהה המטבע החזק ביותר מבין כל המטבעות המרכזיים.  ה- USD היה החלש ביותר. מחירם של הזהב והכסף המשיך לדשדש, בעוד מחיר הנפט המשיך לעלות זה השבוע החמישי ברציפות. מדיי המניות בבורסה האמריקאית דשדשו באדום, באוד האדום ברוב בורסות המניות האירופיות היה בוהק יותר.

מבין הצמדים שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/NZD היה היחיד שנכנס לפעולה, אך הדבר התרחש בלילה שבין ראשון לשני, מוקדם מדיי לטעמי לחניכת עסקה. המהלך שנלווה להשלמת התבנית, בכל אופן, הביא את המחיר ליעד הרווח.

רוצים להפוך את המסחר בשוק ההון למקור הכנסה עקבי ואולי אפילו לעיסוק העיקרי שלכם?
מעוניינים ללמוד את אסטרטגיות המסחר שלי?
מלאו את פרטיכם ונראה כיצד ביכולתי לסייע לכם!


ולשבוע הקרוב,

הרבה מאוד צמדים עוברים תקופת דשדוש לאחרונה, וביניהם רוב צמדי ה- USD. למשל, ה- GBP/USD (ראו תמונה) מדשדש מאז תחילת חודש אוקטובר. כמובן שבסופו של דבר מהלך הדשדוש יסתיים, אך עד אז המשמעות היא שסיכויי ההצלחה של רעיונות במסגרת זמן יומית נמוכים מהממוצע (כל אסטרטגיה והממוצע שלה).

האסטרטגיה היחידה שהמצב הזה לא משפיע עליה לרעה היא "נר היפוך על רצועת הבולינג'ר" מכיוון שבדרך כלל הכניסה לעסקאות שהיא מייצרת רחוקה מספיק מאזור ההתנגדות שאמור לבלום את המהלך.

בתקופות דשדוש מסחר בקווי תמיכה והתנגדות, ויותר מזה שימוש בתובנות שנלמדות בקורס מסחר בקווי תמיכה והתנגדות, עשויים לספק הזדמנויות איכותיות ולסנן הזדמנויות פחות איכותיות.

אגב, דשדוש במסגרת זמן יומית בדרך כלל פחות בעייתי כשסוחרים במסגרות זמן קטנות יותר, אפילו 4 שעתית.

אף אחת מאסטרטגיות המסחר "הרגילות" שלי לא מספקת איתות איכותי במסגרת זמן יומית. (אלה מביניכם שלמדו את אסטרטגיית 8 מוזמנים לאתר איתות איכותי שהיא ספקה)

EUR/USD
לאחר מהלך עליות שהחל בדצמבר 2016, הצמד הגיע בחודש אוגוסט 2017 לשיא. במהלך החודשים אוגוסט עד אוקטובר 2017 הצמד השלים תבנית היפוך ראש וכתפיים. ב- 26/10/2017 קו הצוואר של התבנית (הקו הירוק) נשבר וסיפק לסוחרים האגרסיביים איתות כניסה לשורט.

סוחרים שמרנים יותר ממתינים שלאחר השבירה המחיר יעלה ויוודא שקו הצוואר, שקודם לכן היה קו תמיכה, אכן הפך לקו התנגדות ורק אז יחנכו עסקת שורט. זהו המצב בו הצמד נמצא כרגע. נר היפוך לכיוון שורט, שילווה בירידת מחיר, יצביע ברמת סבירות גבוהה על מהלך ירידות של הצמד. (נרחיב על כך בוובינר הלימודי השבועי הקרוב)


EUR/NZD
מאז חודש יוני השנה הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה, הנתמכת בקו תמיכה אלכסוני עולה. נרות היפוך (המצביעים לכיוון לונג) על קו התמיכה הזה יתקבלו בברכה!






רוצים להפוך את המסחר בשוק ההון למקור הכנסה עקבי ואולי אפילו לעיסוק העיקרי שלכם?
מעוניינים ללמוד את אסטרטגיות המסחר שלי?
מלאו את פרטיכם ונראה כיצד ביכולתי לסייע לכם!

מדדי המניות בבורסה האמריקאית,
כאמור, מדדי המניות בבורסה האמריקאית סיימו שבוע אדום, אף כי בסך הכול הם דשדשו השבוע. הנר של יום חמישי במדד ה- SPX סיפק טריגר, לפי אסטרטגיית חזרה למגמה, לרכוש את המדד. הטריגר יופעל כאשר המחיר יעלה מעל לשיא של יום חמישי. מכיוון שהדבר שלא קרה ביום שישי, האיתות הזה עדיין תקף.

ברמה הסקטוריאלית, חמישה מהסקטורים היו אדומים, ושלושה סטורים בלבד היו ירוקים. סימן נוסף לדשדוש בו נמצא השוק הוא שבכל אחת משתי הקבוצות רק סקטור אחד השתנה ביותר מחצי אחוז.




מדד הסקטור הפיננסי (XLF)
המדד מספק איתות רכש לפי אסטרטגיית נר היפוך על רצועת הבולינג'ר. עליית המחיר מעל לשיא של יום חמישי תשלים את התבנית.









שבוע מסחר מוצלח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה