כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 20 בינואר 2018

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

בסקירות השבועיות אנו מתמקדים בהצגת תבניות ובניתוח גרפים במסגרת זמן יומית. בפועל, רוב המסחר שלי במט"ח מתבצע, בעזרת אותן האסטרטגיות בדיוק,  במסגרת זמן 4 שעתית. מסגרת זמן כזו מספקת, באופן טבעי, הרבה יותר איתותים, מבלי לפגוע באמינות האסטרטגיות.

יתרה מזאת, בזכות מסגרת הזמן הקטנה יותר, העסקאות מסתיימות במהירות רבה יותר (בדרך כלל בתוך יום אחד), כך שניתן "להעסיק" את ההון שבחשבון המסחר פעמים רבות יותר מבלי להגדיל את הסיכון אליו אנו נחשפים.

כמובן שהצד השני של המטבע הוא שמסחר במסגרת זמן 4 שעתית דורש בחינת הגרפים בתדירות גבוהה יותר מאשר מסחר במסגרת זמן יומית.

בשבועיים האחרונים, עברנו בוובינרים הלימודיים השבועיים הנערכים מדי יום חמישי בערב, על עסקאות במסגרת זמן 4 שעתית. לצפייה בוובינרים הקישו כאן 

השבוע שחלף,

זה השבוע השני ברציפות שה- USD וה- CAD הם המטבעות החלשים מבין כל המטבעות המרכזיים. ה- GBP ועוד יותר ממנו ה- AUD היו המטבעות שהתחזקו ביותר במהלך השבוע שחלף.

הביטקוין נחלש זה השבוע השני ברציפות, מבקר אגב כך ברמות מחיר הנמוכות ב- 50% ויותר ממחירי השיא שלו שנקבעו לפני כחודש בלבד!

העלייה במחירי הזהב והנפט נבלמה לאחר חמישה שבועות רצופים של עליות. מדדי המניות המשיכו בשלהם...

מבין הצמדים שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- EUR/GBP נכנס לפעולה במהלך יום רביעי, ונמצא די קרוב ליעד הרווח שלו. גם ה- CAD/JPY נכנס לפעולה במהלך יום רביעי, אך הוא פגש את מחיר קטיעת ההפסד כבר באותו היום.

ולשבוע הקרוב,

EUR/USD
לאחר מהלך התחזקות של ה- EUR, במהלך השבועות האחרונים העליות נבלמו, והצמד החל לייצר תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. ירידת המחיר מתחת לשפל של יום חמישי (הקו האדום) תשלים את התבנית ותספק איתות מכר.







USD/JPY
תבנית דומה, אך בכיוון ההפוך. עליית המחיר מעל לשיא של יום חמישי (הקו הירוק) תספק איתות לרכוש את הצמד בהתבסס על אסטרטגיית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר.







USD/CAD
ועוד תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר תושלם אם ה- USD ימשיך להתחזק... הפעם המחיר צריך לפרוץ את השיא מה- 11/1/2018.


EUR/AUD
תבנית דומה לקודמת...


תבנית דומה מתקיימת גם בצמד EUR/NZD.






EUR/GPB
הצמד כלוא בין קו תמיכה וקו התנגדות אלכסוניים יורדים. מבחינתי המשמעות היא שיש העדפה ברורה לעסקאות שורט, ובנוסף בעסקאות שכאלה ניתן לנסות להפיק רווח גבוה יותר מהנורמה...

איתות קלאסי יהיה נר היפוך המצביע כלפי מטה ונוגע בקו ההתנגדות.





CAD/CHF
מחיר הצמד מתקרב לקו תמיכה אלכסוני עולה. במצב כזה נמתין להופעת נר היפוך המצביע כלפי מעלה על קו התמיכה כדי לקבל איתות לרכוש את הצמד.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית,

לא רק שמדדי המניות בבורסה האמריקאית נהנו משבוע נוסף של עליות, הם גם סיימו את יום שישי בשיא. גם נפחי המסחר המשיכו לעלות. ברמה הסקטוריאלית, 8 מתוך עשרת הסקטורים נהנו משבוע ירוק, אם כי עצמת העליות היתה מתונה יחסית.

מבחינה טכנית, לפחות על פי אסטרטגיות המסחר שלי, סיום מהלך העליות לא נראה באופק, אם כי, כפי שכתבתי בשבוע שעבר, התרחקות המחירים מהממוצעים הנעים מגדילה את הסבירות לפחות למהלך של תיקון.



שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה