כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום רביעי, 1 ביוני 2011

סיכום חודש מאי

חוזים עתידיים (Day trading)
גם החודש רוב הטריידים היו על צמדי מט"ח, וחלקם נמשכו יותר מיום אחד. בסך הכול אחוזי ההצלחה עלו על 80% והחשבון שלי צמח בכ- 50% בזכות הרווחים (אחרי עמלות וריבית).

מניות (Swing)
תיק הסווינג שלי חווה חודש קשה ואיבד מחצית מהרווח שצבר מאז תחילת השנה. יצאו ממנו 12 מניות, רובן בהפסד, ונכנסו 8 חדשות.

בסך הכול היה חודש מאוד מוצלח. מקווה שגם לכם!

4 תגובות:

  1. שי 50% בחודש אחד זה פשוט מספר פנומנאלי, כל הכבוד

    השבמחק
  2. שי, אני לא יודע מה הסטטיסטיקה של בסוינג, אחרי המסחר היומי אני עוקב. האם לא כדאי להפנות את המשאבים למקום הריווחי?

    השבמחק
  3. גדעון,

    1. המטרות של מסחר סווינג ודיי טריידינג שונות... לכל אחד יש את המקום שלו.
    2. ברור שכדאי להפנות את מרב המשאבים למקום שבו התשואה גבוהה יותר (וזה מה שאני עושה).

    השבמחק
  4. שי למה שונות? המטרה של שתיהן לייצר רווח.
    שמח לראות את סעיף 2

    השבמחק