כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום חמישי, 23 ביוני 2011

23/6/11 - DAX

בצעתי היום שני טריידים על מדד ה- DAX, הראשון רווחי והשני הפסיד.

טרייד בוקר
טרייד דומה לזה שביצעתי לפני מספר ימים. המדד פתח בגאפ דאון, תיקן את רובו וכאשר חזר לרדת (שבירת קו ה- 61.8%, החץ האדום) נכנסתי לשורט.
כל הכמות ממושה במחיר טוב יותר מיעד הרווח (החץ הסגול)



טרייד שני

לאחר שחזר למגמת הירידה ביצע המדד תיקון פיבונאצ'י. נכנסתי לשורט כשהתיקון הגיע לקו ה- 38.2% (החץ האדום), סגרתי את השורט והתהפכתי ל-לונג כשהתיקון נמשך ופרץ את קו ה- 61.8% (החץ הירוק) וסגרתי בהפסד כשהמדד חזר לרדת... (החץ השחור)

סה"כ ההפסד בטרייד הזה היה גבוה מהרווח בטרייד הראשון...




מחר יום חדש...
מאחל לכולם יום מסחר מוצלח!

2 תגובות:

  1. אייל6/23/2011

    ה-DAX הוא חוזה "ענק" קשה לקבוע כמויות לפי גודל הסיכון (לדוגמא לוודא שכל הפסד יהיה אותו X$). ניסית להפעיל את זה על ה-ES או ה-Eurostoxx באותן שעות? יש קורלציה מאוד גבוהה בין רוב האינדקסים בשעות הבוקר של אירופה.

    דרך אגב שמתי לב באחד הפוסטים עכשיו שקבעת זמן פתיחה במט"ח של 7 בבוקר שעון ישראל, שזה נראה לי בין לבין כל האזורים, אמצע אסיה ועוד לא אירופה. את ה-7 בבוקר קבעת לפי סיבה אישית או בדיקת דאטה או איזה הגיון אחר?

    השבמחק
  2. אייל,

    הדקס נבחר מכיוון שלגביו נערך מחקר מקיף ואנו יודעים שהאסטרטגיה עובדת עליו היטב. לגבי מדדים אחרים - חלקם פחות אמינים מבחינת האסטרטגיה ואחרים לא נבדקו.

    לגבי המט"ח: אתה צודק, ובדרך כלל התנודתיות בשווקי המט"ח מתחילה ב-9:00. השעה 7:00 נמצאה בבדיקות שלנו כמספקת נקודת מוצא טובה למתיחת סרגל הפיבונאצ'י.

    השבמחק