כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 13 ביולי 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מטרת ההכנה לקראת שבוע המסחר הקרוב, אינה רק לאתר מבעוד מועד רעיונות מסחר קונקרטיים, אלא גם לזהות צמדים ראויים למעקב ולהיכנס להלך הרוח הנכון לקראת שבוע המסחר.

בשבוע האחרון, אף אחד מרעיונות המסחר שזוהו בדו"ח הקודם לא הופעל, אך מעקב אחרי הצמדים אפשר לזהות איתות איכותי שהתפתח ביום שני ונכנס לפעולה ביום שלישי:
ה- USD/CHF קלקל במהלך יום שני את הטריגר שהוצע, אך יצר איתות חדש (נר עוטף) שהופעל ביום שלישי, הגיע עד כדי 3 פיפסים מיעד הרווח, וכרגע נמצא בטריטוריה ירוקה;


ולשבוע הקרוב,

חודשי הקיץ מבשרים על ירידה בהיקפי הפעילות, דבר הפוגע באמינות הניתוחים הטכניים ומקשה על מהלכים ארוכי טווח להתפתח. הדבר מחייב אותנו למשנה זהירות ולקביעת יעדי רווח פחות שאפתניים. מעבר לכך, ביום שישי האחרון טווחי התנועה של הצמדים היו קטנים יחסית (פרט לדולר הקנדי שעקב פרסום נתוני תעסוקה גרועים נחלש מאוד), ולכן כמעט ולא יצרו תבניות.

למרות זאת זיהיתי חמישה צמדים מעניינים למעקב, ביניהם 2 רעיונות מסחר קונקרטיים:

EUR/GBP
לאחר ירידה רציפה מאז מרץ השנה, הצמד עומד להשלים תבנית היפוך. בהנחה שהמחיר לא יחזור לרדת, התבנית תושלם בפריצת 0.7969. קטיעת ההפסד תמוקם מתחת ל- 0.7934, ויעד הרווח הראשוני ב- 0.8005.






GBP/CHF
הצמד שהוצע למעקב גם בשבוע שעבר (ויצר ביום שני איתות לשורט שנמצא כרגע ב- 2/3 הדרך אל יעד הרווח) מתקרב לקו התמיכה המשופע. נר או תבנית היפוך על קו התמיכה יספקו איתות לרכוש את הצמד.






CAD/JPY
המטבע היפני התחזק מול כל המטבעות בשבוע האחרון. הצמד הזה מתקרב לאזור של תמיכה כפולה - קו תמיכה אלכסוני עולה, וקו התנגדות שנפרץ ו... (אולי) הפך לקו תמיכה. נר או תבנית היפוך באזור 94 יין לדולר קנדי תהווה איתות לרכוש את הצמד.






AUD/CHF
הצמד כלוא בתוך משולש מתכנס. התסריט המיטבי: פריצה לאחד הכיוון, retest של הקו ונר היפוך שיצביע על המשך המהלך. לדעתי, יש סיכוי גדול יותר למהלך כלפי מעלה.







PLATINUM
לאחר חודש של עליות, המתכת עשויה להשלים תבנית היפוך. כניסה לשורט בשבירת הקו האדום (בפלטפורמות מסחר שונות המחיר עשוי להיות שונה...)







מדדי מניות
למרות שבשלושה מימי השבוע שעבר, המדדים האמריקאים נצבעו אדום, בסך הכול השוק ממשיך להפגין עצמה. עדיין עדיף לחפש איתותי רכש מאשר שורטים.

מאחל לכולנו ולכל עם ישראל שבוע שקט ומסחר מוצלח!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה