כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 26 ביולי 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

במהלך השבוע האחרון היינו עסוקים יותר במצב הביטחוני מאשר במצב השווקים, ולמרות זאת, הדו"ח מהשבוע שעבר "עשה את העבודה".

בצמד EUR/USD ציינתי שאיתות הפין-בר לרכש אינו איכותי מספיק, ואכן כך הוכח. ההמלצה לעקוב אחרי הצמד ב- TF קטן יותר היתה מניבה 2 איתותי שורט איכותיים...; ה- CAD/CHF שהומלץ למעקב לונג יצר ביום רביעי דווקא איתות איכותי לשורט (פין בר על רצועת בולינג'ר העליונה) שהוכיח את עצמו היטב עד לסוף השבוע, וכעת יהיה מעניין לראות האם קו התמיכה שצוין (ועדיין תקף) יצליח לבלום את ירידת הצמד או שיישבר; ה- GBP/AUD נכנס לפעולה ביום שלישי, עדיין לא השלים את המסע לעבר יעד הרווח אך נמצא עמוק בתוך הכסף. הצמד מומלץ למעקב גם השבוע להמשך מהלך הירידות...
מדדי המניות האמריקאים פעלו בהתאם לציפיות שלי ובימים  שלישי ורביעי יצרו שיאים חדשים...

ולשבוע הקרוב,

USD/JPY
מאז תחילת חודש יוני הצמד כלוא בתוך תעלה יורדת, וביום שישי הוא יצר פין-בר על קו ההתנגדות - איתות לשורט בשבירת הנמוך של יום שישי. יחד עם זאת, מכיוון שבסך הכול הדולר מפגין עצמה מול רוב המטבעות (וגם מול היין ב- TF גדול יותר), אם קו ההתנגדות ייפרץ יהיה מעניין לחפש איתות לרכוש את הצמד.





GBP/AUD

בנרות שבועיים ניתן לראות שהצמד נמצא כעת לאחר שלושה שבועות רצופים של ירידות, אך לפחות לעת עתה הירידה נבלמה על קו תמיכה משופע.

הנרות היומיים מצביעים על פין-בר שנוצר מחוץ לרצועת הבולינג'ר התחתונה ביום חמישי, וביום שישי לא הצליח לייצר מהלך עליה משמעותי. לפיכך, רכש אם הגבוה של יום שישי ייפרץ מסוכן מדיי לטעמי, אך שורט אם הצמד ייצר תבנית מתחת לקו התמיכה (שיהפוך להתנגדות) בהחלט יהיה, לדעתי, בעל פוטנציאל גבוה.





 




GOLD
הזהב ייצר בימים חמישי-שישי תבנית היפוך בת שני נרות על רצועת הבולינג'ר התחתונה. בנוסף, מתקיימת סטייה בין המחיר ל- RSI. פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות רכש.






מדדי המניות האמריקאים
למרות שיום שישי החל בירידה שהמשיכה יום חמישי אדום, בסך הכול המחיר נשאר מעל ל- SMA 20, והגדיל לעשות ה- NASDAQ שייצר פין בר, כך שכמו בדו"ח הקודם, גם השבוע אני רואה יותר סיכוי להתחדשות העליות מאשר לירידות - לפחות בתחילת השבוע.




תזכורת, ככל שחופשת הקיץ מתקדמת נפחי הפעילות קטנים וחובת הזהירות מתעצמת.

שבוע שקט לכולנו!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה