כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 1 באוקטובר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע הלך לעולמו שמעון פרס, אדם שהקדיש את חייו למען העם והמדינה. בלי קשר למידת ההסכמה עם כל אחת מדעותיו ופעולותיו, אי אפשר להתעלם משיעור קומתו, מגודל חזונו ומנחישותו שהתבטאה ביכולת להמשיך לפעול למען מימוש חזונו ומטרותיו, בעיקר לנוכח אין-ספור כישלונות ומכשלות שחווה.

אחד מהציטוטים המיוחסים לשמעון פרס הוא "פסימיים ואופטימיים מסיימים באותו אופן, אז למה לא להיות אופטימי?" כפעילים בשוק ההון אסור לנו להיות אופטימיים לגבי השווקים, או לגבי האופן שבו יתפתח הטרייד הבא שלנו, בתחומים אלה עלינו להיות ראליים ככל הניתן ולפעול אך ורק בהתאם לאסטרטגיות הבדוקות והמוכחות שלנו, ולא על-פי רחשי ליבנו או תחושת בטננו.

האופטימיות צריכה להתבטא באמונה שלנו בעצמנו, ביכולת להגשים את מטרותינו. כל משקיע וכל סוחר חווה (בעבר), חווה (בהווה) ויחווה בעתיד כשלנות ומכשלות; כל סוחר מצליח היה פעם סוחר כושל; כל סוחר מרוויח היה פעם סוחר מפסיד; וכל סוחר בעל חוסן מנטאלי ומשמעת ברזל החל את דרכו כאדם שונה לגמרי. מה שמפריד בין אלה שהגיעו לארץ המובטחת לאלה שלא אינה נקודת הפתיחה - היא היתה דומה אצל כולם, אלא הנחישות, ההתמדה והנכונות לשלם את המחירים הנדרשים במהלך הדרך.

בנוסף לכל האיחולים השגרתיים (בריאות, אושר וכדומה...) אני מאחל לכולכם ששנת תשע"ז תהיה שנת המפנה שלכם בשוק ההון, שכל אחת וכל אחד מכם יצליח להעלות את המסחר ואת התוצאות שלו לרמה הבאה. אני יודע שהדבר אפשרי, הכול תלוי בכם!

כדי לסייע לכם במשימה, יצאתי במבצע לקראת ראש השנה - כל שלושת קורסי האסטרטגיות שלי במחיר של שניים בלבד, ובנוסף ההשקעה הנדרשת מחולקת ל- 10 תשלומים חודשיים נוחים! למידע נוסף...



ונחזור לשגרה...

בסך הכל, השווקים הפיננסיים דשדשו בשבוע שחלף. בשווקי המט"ח, למרות חולשה בחצי השני של השבוע, ה- NZD היה המטבע החזק ביותר, וה- CHF היה החלש ביותר. מבין הסחורות, הנפט התחזק בעוד הזהב והכסף נחלשו. גם מדדי המניות סגרו שבוע חיובי נוסף של דשדוש.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/CHF נכנס לפעולה מיד עם פתיחת שבוע המסחר ביום ראשון בלילה (=מוקדם מדיי), עשה מהלך נאה, אך לא הצליח להגיע ליעד הרווח וכעת נמצא בטריטוריה אדומה.

ולשבוע הקרוב,

USD/JPY
פריצת הגבוה של יום חמישי (הקו הירוק) תשלים תבנית היפוך ל-לונג.









EUR/GBP
שבירת השפל של יום רביעי (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך לשורט.










EUR/JPY
פריצת השיא של יום חמישי תשלים תבנית היפוך ל-לונג.

תבנית דומה מתקיימת גם ב- CAD/JPY









GBP/CHF
תבנית היפוך דומה לקודמות...









EUR/NZD
"פין בר על הממוצע" - פריצת השיא של יום שישי תשלים איתות רכש לצמד.









NZD/CHF
הנר של יום שישי היה בתצורת "נר עוטף לא מושלם" על רצועת הבולינג'ר התחתונה. פריצת השיא שלו תספק איתות לרכוש את הצמד. קטיעת הפסד תמוקם מתחת לשפל שלו.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
אין לי משהו חכם לכתוב ביחס לדשדוש חסר התוחלת של מדדי המניות... לפיכך, כרגע יושבים על הידיים.








חג שמח ושנה טובה לכולם! 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה