כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 22 באוקטובר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

את סוף השבוע האחרון ביליתי בסדנת מדיטציה מתקדמת. יומיים וחצי שעיקרם מדיטציות ומנוחה. אין לי כוונה להטיף לגבי חשיבות ביצוע מדיטציות, אלא לחשיבות השמירה על איזון בחייו של סוחר או משקיע. בעיקר בשווקי המט"ח הפעילים 24 שעות ביממה, הפיתוי לסחור במשך שעות ארוכות (או אפילו רק לעקוב אחרי השוק) גדול. בעיקר סוחרים מתחילים חוששים לפספס הזדמנויות, ולכן יושבים מול המסכים יותר מדי זמן, מתפתים להיכנס ליותר מדי עסקאות, וכתוצאה מכם הורסים את חשבון המסחר שלהם, את בריאותם ואת חיי  החברה והמשפחה שלהם.

הדבר נכון תמיד, אך בעשרות מונים יותר בתחום כה מלחיץ כמו מסחר בשווקים הפיננסיים - כדי להצליח לאורך זמן, הצלחה שתקיף לא רק את חשבון הבנק, אלא גם את איכות החיים הכללית שלנו, אנו חייבים לשמור על איזון. עבודה (=מסחר), משפחה, פעילות פנאי, מנוחה וכדומה.

למרבה המזל, מגוון השווקים הפיננסיים ואסטרטגיות הפעולה הקיימים מאפשרים לכל אחד להתאים את היקף ואינטנסיביות הפעילות להעדפותיו ולצרכיו. אם אתם זקוקים לסיוע בתחום זה, אתם מוזמנים לדבר אתי...


ונחזור לעניינים הרגילים,
ה- NZD היה המטבע החזק ביותר בשבוע שלחלף, כאשר גם ה- GBP וה- JPY הפכינו עצמה יחסית. ה- CAD היה המטבע החלש ביותר מבין המטבעות המרכזיים. הנפט דשדש השבוע כלפי מעלה, בעוד הזהב התחזק מעט. מדדי המניות בבורסה האמריקאית סיימו שבוע של עליות, אך בחל התחתון של טווח התנועה של השבוע שעבר (=דשדוש). רוב מדדי המניות האירופאים, כמו גם היפני, הפגינו עצמה רבה יותר מאחריהם האמריקאים.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה האחרונה, ה- AUD/USD ייצר ביום חמישי נר עוטף על קו ההתנגדות היורד, ונכנס לעסקת שורט ביום שישי; ה- AUD/CHF ייצר איתות כניסה ל-לונג במסגרת זמן 4 שעתית ביום שלישי; שתי העסקאות האלה עדיין פתוחות. ה- AUD/JPY סיפק איתות במסגרת זמן 4 שעתית ביום שני לפנות בוקר (מוקדם מדיי) והגיע בקלות ליעד הרווח הראשון.

ולשבוע הקרוב,

USD/JPY
שבירת הקו האדום תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר, ולכן תספק איתות כניסה לשורט.








USD/CAD
הצמד הופיע גם בסקירה הקודמת. המשולש עדיין תקף, ולאור תמונת המצב בסגירת שבוע המסחר אנו מצפים לנר היפוך על קו ההתנגדות (הקו האדום), או לפריצתו ואז, לאחר תיקון, הופעת נר היפוך ל-לונג.







CHF/JPY
פין בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה. רכישת הצמד תתבצע כאשר המחיר יפרוץ את השיא של יום שישי.








EUR/CAD
פריצת הגבוה של יום חמישי (הקו הירוק) תשלים תבנית היפוך ל-לונג.









NZD/USD
פריצת הגבוה של יום חמישי (הקו הירוק) תשלים תבנית היפוך ל-לונג.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
בשבוע המסחר האחרון דשדשו, כאמור, מדדי המניות המרכזיים של הבורסות האמריקאיות. יחד עם זאת,  מבחינת מבנה המחירים, שלושת המדדים המרכזיים ניצבים בפני השלמת תבנית היפוך ל-לונג. ה- SPX (של בורסת ניו-יורק) וה- RUSSELL 2000 של המניות הקטנות יעשו זאת בפריצת השיא של יום רביעי האחרון, בעוד מדד ה- NASDAQ COMPOSITE (בתמונה), שהוא המדד המרכזי של בורסת הנאסד"ק, ישלים את התבנית אם יפרוץ את השיא של יום שלישי האחרון.
אבל, יש לשים לב שהתבנית אינה נתמכת בנפחי מסחר נמוכים יותר ברגל השנייה, ולכן הן אינן עונות על כל הדרישות של התבנית!!


חג שמח ושבוע מסחר מוצלח לכולם!




























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה