כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 29 באוקטובר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

האם כבר נרשמתם להרצאה 3 העקרונות ההכרחיים להצלחה במסחר במט"ח?
אם הפעילות שלכם בשווקים הפיננסיים עדיין לא מספקת את התוצאות שאתם רוצים להפיק, זו הרצאה שאתם חייבים לשמוע!

למידע נוסף והרשמה

השבוע פורסם שהצמיחה הכלכלית בארה"ב, לרבעון השלישי של השנה, הפתיעה לטובה, בעוד סנטימנט הצרכנים נמצא דווקא בשפל. היצוא גדל ותדלק את גלגלי המשק האמריקאי, בעוד הצריכה הפנימית דווקא ירדה.

נתונים המספקים אינדיקציות שונות על מצב המשק במדינה או באזור כזה או אחר הם מצב שכיח, והם כמובן מקשים מאוד על המשקיע המנסה לבסס את החלטותיו על נתונים מאקרו כלכליים. מזל שאנו מתבססים על ניתוח טכני כדי לקבל החלטות...

במהלך השבוע שחלף, ה- EUR היה המטבע החזק ביותר, וה- JPY החלש ביותר. לאחר 5 שבועות רצופים של עליות, הנפט נחלש סוף-סוף, בעוד הזהב והכסף רשמו דווקא התחזקות קלה. מדדי המניות חוו שבוע אדום בוהק.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת שניים נכנסו לפעולה. ה- CHF/JPY נכנס לפעולה ביום שני והגיע ליעד הרווח שלו; גם ה- EUR/CAD  נכנס לפעולה ביום שני, הגיע כדי פיפסים בודדים מיעד הרווח וכעת הוא די קרוב אליו.

ולשבוע הקרוב,

לפני שנתייחס לצמדים ספצפיים, הערה כללית. מבחינתי, ה- GBP עדיין לא חזר לפעילות "רגילה" לאחר הטלטלה שחווה ב- 6 לאוקטובר, ואני מתעלם מכל האיתותים שהוא מספק במסגרת זמן יומית.

EUR/CHF
מזה ארבעה חודשים שהצמד מדשדש בטווח של כ- 200 פיפסים, וכעת הוא עומד להשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר שתסמל על תחילת מהלך עליות. מכיוון שיעד הרווח של התבנית קרוב בהרבה מאזור ההתנגדות של טווח הדשדוש (הקו האדום)







NZD/JPY
פין בר על רצועת הבולינג'ר העליונה. כניסה לשורט בשבירת הנמוך של יום שישי, קטיעת הפסד מעל לשיא שלו.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
ביום שני הבורסה האמריקאית פתחה ב- GAP UP, ולאחר מכן נחלשה במשך ארבעה ימים רצופים, כאשר נפחי המסחר גדלים מיום ליום (איתות לעצמת המוכרים). אגב, הירידות נבלמו באזור תמיכה (הקו הירוק) שמן הסתם ייבדק שוב במהלך השבוע הבא. (אגב, מדד ה- RUSSELL של המניות הקטנות שבר כבר ביום רביעי את קו התמיכה הזה והמשיך לרדת בעצמה.)

למרות שהשוק לא מספק, כרגע, תבנית קונקרטית, אין לי ספק שרוב הסיכויים נוטים לכך שבשבוע הבא השוק ייסגר ברמות מחיר נמוכות יותר.



שבוע מסחר מוצלח לכולם!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה