כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 15 באוקטובר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

הפעם אפתח את הסקירה בהזמנה להרצאה שאערוך ב- 9/1/2017. אני מעביר הרצאות כאלה פעם-פעמיים בשנה בלבד, וחבל לפספס. בהרצאה אדבר על 3 העקרונות ההכרחיים להצלחה במסחר במט"ח, וכעת עדיין ניתן להירשם במחיר מוזל! למידע והרשמה...



המטבע החזק ביותר בשבוע שחלף היה ה- CAD, כאשר גם ה- USD וה- AUD הפגינו עצמה יחסית. ה- EUR וה- GBP היו החלשים ביותר. הנפט התחזק שבוע רביעי ברציפות, בעוד הזהב והכסף נחלשו אך בתוך טווח התנועה של השבוע הקודם. מדדי המניות חוו שבוע אדום.

רעיון המסחר היחיד שהוצג בסקירה הקודמת לא נכנס לפעולה.


ולשבוע הקרוב,

לקראת שבוע המסחר הקרוב יש לשים לב שה- GBP עדיין לא התאושש מהטלטלה שעבר ביום שישי שעבר לפנות בוקר, ורוב הצמדים בהם הוא שותף דורכים כרגע במקום. לעומתו, ה- USD הגיע לאזור התנגדות מול רוב המטבעות וכדאי לחפש סימנים לתיקון - ולו זמני, או לפריצה ומהלך התחזקות נוסף.

כמו כן, לאחר שבשבועות האחרונים נהנינו בעיקר מתבניות היפוך, השבוע הגיע תורם של קווי התמיכה וההתנגדות (סוג אחר של תבניות היפוך...) למפות עבורנו את השוק.


USD/CAD
הצמד כלוא במשולש מתכנס עולה. במצב כזה אני מחפש לונגים על קו התמיכה העולה (הקו הירוק), או במידה והצמד יפרוץ את קו ההתנגדות (הקו האדום) אמתין לתיקון שיוכיח שהוא הפך לקו תמיכה ורק אז אחפש איתות רכש.







AUD/USD
גם הצמד הזה מייצר משולש מתכנס, אך הפעם בלי נטייה לאחד מהכיוונים. גם מבנה המחיר מאז תחילת ספטמבר לא מספק רמז מאשר למגמה הכללית. במסגרת זמן 4 שעתית ניתן לקחת איתותים על קו התמיכה או ההתנגדות (מכיוון שהמרחק לקו הנגדי יהיה, קרוב לוודאי, מספיק גדול כדי להכיל את יעד הרווח). במסגרת זמן יומית מומלץ להמתין לפריצה ולבדיקתה לפני שחונכים עסקה.





EUR/JPY
מזה כחודשיים וחצי שהצמד כלוא בתוך תעלה אופקית. איתותים במסגרת זמן 4 שעתית על אזור התמיכה (ירוק) או ההתנגדות (אדום) יתקבלו בברכה.








AUD/CHF
אזור דשדוש אופקי עם פוטנציאל לפריצת אזור ההתנגדות (בזכות מבנה המחירים בחודש האחרון המצביע על מגמת עלייה (החץ הירוק)). איתותים במסגרת זמן 4 שעתית יתקבלו בברכה בדומה לצמד הקודם. איתותים במסדרת זמן יומית רק אם ייפרץ אזור ההתנגדות.






AUD/JPY
הצמד פרץ את אזור ההתנגדות של תעלה אופקית (הקו האדום), וכעת יש להמתין להוכחה שאזור ההתנגדות הפך לאזור תמיכה. רלוונטי במסגרת זמן יומית וארבע שעתית.







EUR/NZD
קו תמיכה עולה בלם כל תיקון בצמד מאז תחילת ספטמבר. איתותי רכש הנוגעים בקו הזה יתקבלו בברכה (במסגרת זמן יומית או 4 שעתית)

תבנית דומה (לכיוון מטה) מתקיימת בצמד NZD/CHF.








NZD/JPY
משולש מתכנס עם נטייה ברורה כלפי מטה, לכן במסגרת זמן יומית אחפש רק איתותי שורט על קו ההתנגדות (הקו האדום). במסגרת זמן 4 שעתית ניתן לקחת גם איתותי רכש.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
שבוע אדום שני ברציפות עבר על בורסות המניות האמריקאיות (רוב הבורסות האירופאיות שלא חלקו את האופוריה עם אחיותיהן האמריקאיות גם לא חלקו אתן את הירידות האחרונות).
מדד בורסת ניו יורק, ה- SPX בדק ביום חמישי בפעם השנייה קו התנגדות שהפך בינתיים לתמיכה (הקו הירוק). אם וכאשר קו זה ייפרץ... עד אז, כל איתות רכש עליו יספק הזדמנות רכש בעלת סיכויי הצלחה גבוהים.





חג סוכות שמח ושבוע מסחר מוצלח לכולם!

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה