כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שני, 2 במאי 2011

סיכום יום המסחר 2.5.2011

שני טריידים, אחד קלאסי, השני פחות (למרות שגם הוא מבוסס קווי פיבונאצ'י). שניהם מרווחים.

DAX - טרייד קלאסי
המדד פתח בגאפ אפ ואז המשיך במגמת עלייה, נכנסתי ל-לונג בתיקון פיבונאצ'י 38.2% (החץ הירוק), התיקון נמשך ולכן התהפכתי לשורט כשנשבר קו ה- 61.8% (החץ האדום) והטרייד נסגר ברווח כאשר הושלם תיקון של 100% (החץ הסגול).

USD/CHF - טרייד לא קלאסי
כזכור, בגרף היומי יש מגמה ברורה של היחלשות הדולר. הצמד פתח את השבוע בדשדוש בטווח דיי גדול, אך לקראת הצהריים לפי שעוננו הוא שבר (לא בפעם הראשונה) את קו ה- 61.8% והחלטתי להיכנס לשורט (החץ האדום). יעד הרווח הוא, כרגיל, השלמת מהלך התיקון, וזה קרה כרבע שעה לאחר הכניסה לטרייד. מימשתי רווח על שני שליש מהפוזיציה ולשאר נתתי אפשרות להמשיך לעבוד...


כפי שניתן לראות בגרף התחתון, השלמת מהלך התיקון יצרה למעשה מגמה תוך-יומית חדשה של ירידה, ולכן מתחתי את קווי פיבונאצ'י מחדש. הצמד ביצע תיקון של מעט יותר מ- 50% ואז חזר לרדת. התיקון הזה ייצר עבורי יעד רווח חדש - 138.2%. בשעות אחרי הצהריים לפי שעוננו הצמד הגיע ליעד הרווח החדש ומימשתי את הכמות הנותרת.



ניסיתי לסחור היום אחרי הצהריים גם במניות, אך מכיוון שלא הצלחתי להבין מה קורה בשוק וכל המניות ברשימת המעקב שלי התנהגו מוזר ויתרתי על התענוג. מקווה שגם לכם היה יום מוצלח, ושיהיה לכולנו שבוע מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה