כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שני, 9 במאי 2011

USD/CHF - אחת מהתבניות האהובות עליי

אחת מתבניות המסחר שמספקות לי את אחוזי ההצלחה והרווחים הגבוהים ביותר...

אני מחפש צמד שיש בו מגמה ברורה. ב- USD/CHF יש מגמה ברורה של ירידה. למרות שביומיים האחרונים הצמד דווקא תיקן, הנחת העבודה שלי היא שהוא יחזור לרדת.
אני ממתין לתנועה של הצמד נגד המגמה בגרף היומי (במקרה הזה אני ממתין לתנועה למעלה) שלאחריה יבוא שינוי ממגמה על-פי קווי פיבונאצ'י, כלומר תיקון של 61.8%, ואז אני נכנס לטרייד עם המגמה הראשית.
יעד הרווח הראשון הוא תיקון כל המהלך התוך-יומי ובהחלט ניתן להשאיר חלק למהלך ארוך יותר.

USD/CHF - גרף יומי: מגמה ברורה של ירידה



היום הצמד פתח בעלייה, והמתנתי בסבלנות עד ששינוי הכיוון יגיע. כאשר זה קרה (החץ האדום) נכנסתי לשורט. חלק מהפוזיציה מימשתי בתיקון של 100% (החץ הסגול) וחלק אני משאיר להמשך המהלך.

USD/CHF גרף תוך יומי: פותח בעלייה ומשנה כיוון


מתי ימומש החלק השני? - זה תלוי ברמת הביטחון שלי בהמשך מגמת הירידה. ככל שאחוש בטוח יותר, כך אהיה מוכן לספוג תיקון ולהעביר את הלילה עם פוזיציה פתוחה. ככול שרמת הביטחון שלי קטנה יותר כך אמהר לממש גם את החצי השני...

כאשר אני משאיר חלק מהפוזיציה פתוחה בניסיון לתפוש מהלך גדול יותר, ובעצם החל מהרגע שבו אני נכנס לטרייד לאחר שינוי המגמה התוך-יומית, הסטופ נקבע בהתאם לקווי פיבונאצ'י המתוחים בכיוון החדש כפי שניתן לראות בתמונה התחתונה.
פריצה של קו ה- 61.8% לכיוון מעלה תפעיל את פקודת הסטופ.

USD/CHF - גרף תוך יומי: לאחר הכניסה לטרייד מותח מחדש את קווי פיבונאצ'י

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה