כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום חמישי, 6 במאי 2010

סיכום שבוע שני של מסחר בחוזים עתידיים

השעה עכשיו 10:15 ביום חמישי, ולאחר שסיימתי את יום העבודה שלי אני מסכם עוד שבוע מהנה (ורווחי).

מכירים את הכלל ש- צריך לקחת כל טריגר שהאסטרטגיה מייצרת?
השבוע נאלצתי להפסיד מספר ימי מסחר, וכתוצאה מכך פספסתי שלושה טריגרים שהאסטרטגיה נתנה. שלושתם היו טריידים מאוד רווחיים!

לאחר ההקדמה הזו אסכם שהשבוע היו לי בפועל 4 טריידים, חציים בלבד רווחיים.

כמו ששיתפתי אתכם בשבוע שעבר, תענוג גדול לסחור אסטרטגיה חד-משמעית שאינה מספקת מקום לשיקול דעת ולהססנות.


מקווה שגם לכם היה שבוע מוצלח.
סוף שבוע נפלא,
שי

3 תגובות:

  1. יש איזה עדכון לשבוע השלישי? יהיה נחמד לראות עוד טרייד דוגמא או שניים, נגיד אחד מרוויח ואחד מפסיד, אם היו כמובן.

    השבמחק
  2. איל,

    תודה על ההתעניינות.
    כמובן שיש עוד טריידים, לצערי כמה מהם מפסידים...

    לגבי בקשתך,
    מטרת הבלוג הזה אינה להראות את שיטת המסחר שלי ובטח לא ללמד אותה. המטרה היא להתמקד בצד המנטאלי של הצלחה במסחר. לכן הצגה של טריידים - מרוויחים או מפסידים - בפני עצמה היא מבחינתי חסרת תכלית.

    יחד עם זאת, בסוף החודש אפרסם ניתוח סטטיסטי של הטריידים שלי שבוצעו החודש, ואולי אצרף (לאור בקשתך) גרף אחד או שניים...

    חג שמח

    השבמחק
  3. אוקיי, תודה.

    לא התכוונתי שתלמד את השיטה, ברור שזה לא מטרת הבלוג. מה גם שאני סוחר חוזים בשיטה שונה לגמרי ואין לי כוונה להחליף אותה.

    קצת קשה לי להציע רעיונות לחומר שקשור לצד המנטאלי כי יש את Brett Steenbarger שכיסה את הנושא משמונה מאות זוויות בבלוג ובספרים שלו. וכמובן גם את Mark Douglas ו- Ari Kiev.

    אולי הדבר היחידי שהם לא נגעו בו ותיארו אותו תוך התנסות זה התהליך עצמו של יישום הרעיונות שלהם.

    השבמחק