כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום רביעי, 19 במאי 2010

הסוד הראשון להצלחה במסחר על-פי ד"ר ואן טארפ

"הסוד הראשון להצלחה במסחר הוא לשמור על משמעת. סוחר טוב חייב להיות בעל משמעת לוודא שהוא לא עושה טעויות, וטעות היא לא למלא אחרי חוקי המסחר שלך. ואם אין לך מספיק חוקים שינחו את התנהגותך (בתהליך המסחר, ש.ס.) , אז כל דבר שאתה עושה הוא טעות."

4 תגובות:

  1. מאיזה מקור שלו זה לקוח? לפי מי שאני מכיר את החומר של ואן טארפ יש לו כמה וכמה "סוד ראשון להצלחה" תלוי בספר/קורס שהוא מוכר באותו רגע :-)

    השבמחק
  2. העיקר לתת את הכרדיט למקור הנכון... לקחתי את הציטוט הזה מכיוון שאני מסכים אתו ואני חושב שהוא בעל ערך לסוחרים, לא בזכות הדירוג שד"ר ואן טארפ נתן לו...

    השבמחק
  3. לא ממש היה אכפת לי מהקרדיט אלא סתם מעניין אותי איזה חומר שלו אתה קורא.

    תזוזה יפה היום באירופה אם אתה סוחר עכשיו. ה-DAX קצת "עשיר" ותזזיתי בשבילי אבל ה-Eurostoxx שזז יותר כמו ה-ES מספק הזדמנויות לא רעות היום.

    השבמחק
  4. איל,

    1. הציטוט לקוח מהניוזלטר TradersPlanet.com
    2. סיימתי את יום המסחר שלי כבר ב- 10 בבוקר... טרייד אחד נחמד על ה- DAX ושניים נחמדים על ה- euro/usd.

    מקווה שגם אתה מרוויח...

    השבמחק